کد خبر : 1896167 | 26 اسفند 1401 ساعت 09:38 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تیم آمریکایی فرمول یک به اتهام همکاری با روسیه

رئیس تیم آمریکایی فرمول یک به اتهام همکاری با روسیه واکنش نشان داد.

واکنش تیم آمریکایی فرمول یک به اتهام همکاری با روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، گونتر اشتاینر، رئیس هاس در مورد اتهامات هاس اتوماسیون در نقض تحریم‌های آمریکا در مورد ممنوعیت عرضه کالا به روسیه صحبت کرد. گزارش شده که شرکت هاس اتوماسیون منابع ماشین ابزار دقیق مورد استفاده در صنایع نظامی به روسیه ارسال کرده است.

اشتاینر گفت: بیانیه تیم هاس به این دلیل منتشر شد که افراد زیادی در مورد این موضوع با ما تماس گرفتند. این کمک کرد تا روشن شود که چرا ما ناگهان نگران شدیم. هاس اتوماسیون و تیم ما یک نام مشترک داریم، و این نشان می‌دهد در پشت هاس در واقع یک شرکت بزرگ وجود دارد که صادقانه بگویم، بسیاری از مردم جهان حتی از آن اطلاعی ندارند. بنابراین ما یک بیانیه منتشر کردیم تا با پرسش‌های بی‌شمار بمباران نشویم.

رئیس تیم هاس افزود: در ماجرای اوکراین ما نخستین تیمی بودیم که واکنش نشان دادیم. همان شب تصمیم به قطع همکاری با روسیه گرفتیم. اکنون ناگهان به ما می‌گویند که ما کاری کاملاً برعکس انجام دادیم. همان‌طور که ممکن است در بیانیه اتوماسیون هاس خوانده باشید، آن‌ها به رابطه با نمایندگی‌های خود در روسیه که مستقل هستند، پایان دادند. این یک رابطه طولانی‌مدت بود، اما باید آن را قطع می‌کردند.

1833020

دیدگاه‌ها