کد خبر : 1896168 | 26 اسفند 1401 ساعت 09:35 | 22.7K بازدید | 13 دیدگاه

غیبت در بازی دوستانه آرژانتین

تصمیم جنجالی سرمربی پاناما علیه مسی و قهرمانان

توماس کریستیانسن، سرمربی تیم ملی پاناما، قصد ندارد برای دیدار برابر آرژانتین تیمش را همراهی کند.

تصمیم جنجالی سرمربی پاناما علیه مسی و قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بلیت‌های دیدار تیم ملی آرژانتین برابر پاناما برای دیدن بازیکنان قهرمان جام جهانی 2022 قطر در عرض دو ساعت در این کشور فروش رفته، شرایط برای تیم حریف متفاوت است. 
پاناما قصد ندارد برای دیدار دوستانه‌ای که قرار است 23 مارس برگزار شود، حتی تیم اولش را به میدان بفرستد و حالا کریستیانسن اعلام کرده که این بازی برای آن‌ها در اولویت نیست. 
او در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «رفتن به آرژانتین و رویارویی با تیم قهرمان جهان و بازی برابر لیونل مسی و یارانش اتفاق هیجان‌انگیزی است اما در اولویتم نیست. من باید به این فکر کنم که چه چیزی برای ما، بازیکنان و فدراسیون در اولویت قرار دارد و این موضوع حالا لیگ ملت‌ها است.»
آن‌ها در این رقابت‌ها در گروه B لیگ A قرار دارند و در تاریخ 28 مارس باید به مصاف کاستاریکا بروند. اگر در این دیدار برنده از زمین بیرون بیایند به جمع چهار تیم برتر صعود خواهند کرد اما شکست ممکن است آن‌ها را از گردونه مسابقات حذف کند. 

1833023

سرمربی پاناما در ادامه اضافه کرد: «ما بازی مهمی برابر کاستاریکا داریم. من باید متمرکز باشم و بازیکنان هم باید آماده شوند تا بتوانند در بهترین شرایط رقابت کنند. اگر به آرژانتین برویم باید در تاریخ بیست و یکم پرواز کنیم، بیست و چهارم برگردیم و فقط 25 و 26 فرصت تمرین داریم چون باید بیست و هفتم به کاستاریکا برویم. من نمی‌خواهم هیچ چیزی را به شانس واگذار کنیم. ما روی چیزی تمرکز خواهیم کرد که واقعا مهم باشد.
تاکید دارم که دیدار با آرژانتین بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود اما دیداری نمایشی برای ما است. ما به فدراسیون و تیم مدیون هستیم و باید تصمیم درستی بگیریم. این‌طور نیست که بازی با کاستاریکا را بی‌اهمیت نشان دهیم. من باید حرفه‌ای رفتار کنم. شاید حتی صعود هم نکنیم اما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.» 

دیدگاه‌ها