کد خبر : 1896230 | 26 اسفند 1401 ساعت 15:28 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

مدیران دروغگوی مسجدسلیمان با هم جابه‌جا می‌شوند

حرف‌های تند علیه ممبینی به‌خاطر باز کردن پنجره نفت

مدافع سابق نفت مسجدسلیمان صحبت‌های تندی علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال انجام داد.

حرف‌های تند علیه ممبینی به‌خاطر باز کردن پنجره نفت

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی لطفی درباره شرایط حضورش خیبر خرم‌آباد گفت: تیم وضعیت خوبی دارد و خدا را شکر به کمک بچه‌ها و کادر فنی بهترین خط دفاع لیگ را داریم و امیدوارم همین روند موفقیت تیم را با حمایت‌های دکتر عبدی و همت و یکدلی بازیکنان و کادر ادامه دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

او در خصوص برگزاری تمرین و مسابقات خانگی خیبر در شهر مشهد عنوان کرد: شرایط لجستیکی و چمن در مشهد فوق‌العاده است، اما نبود مردم خونگرم خرم‌آباد در کنارمان واقعا ما را آزار می‌دهد که امیدوارم مسئولان استانی نه به‌خاطر دکتر عبدی و تیم خیبر، بلکه برای مردم فکری به حال چمن ورزشگاه این شهر داشته باشند.

این مدافع که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان حضور داشت، به شرایط بحرانی این تیم هم اشاره کرد و افزود: به‌عنوان بازیکن فصل گذشته مسجدسلیمان فکر می‌کنم به دلایل مختلف تیم نفت همواره در  بحران همیشگی سقوط به سر می‌برد. بحران مالی و نبود منابع درآمدی تیم نفت را دچار مشکل کرده و همواره برای مخارج تیم کاسه چه کنم چه کنم دارند.

لطفی ادامه داد: یک موضوع در تیم نفت وجود دارد و همه بچه‌هایی که دراین تیم بازی کردند، آن را تایید می‌کنند، دروغگویی مدیران و تغییر مدیر دروغگوی قبلی با بعدی است. نکته عجیب اینجاست که در کل دو، سه نفر هم بیشتر در این باشگاه مدیرعامل نمی‌شوند و برای سر کار گذاشتن بچه‌ها و دروغ گفتن با یکدیگر رقابت دارند. هر کدام با ادبیات خودشان دروغ می‌گویند و همه مردم و حتی لیدرهای اطراف تیم را هم همین آقایان دروغگو تحریک و به داخل رختکن می‌فرستند.

1668361

او عنوان کرد: همه این مسائل را بگذارید در کنار امکانات فوق ضعیف که حتی تامین جانی ندارید؛ به چه چیزی قسم بخورم که باور کنید؟ یک شب نبود که از ترس عقرب سیاه از خواب نپریم و به خودمان فحش ندهیم که چه کاری بود به این تیم (نفت مسجدسلیمان) رفتیم. حالا کیفیت غذا و جای خواب و ... بماند که افتضاح بود. با همه این مسائل، شما فکر کنید پول هم نگیرید و از طرف لیدر تهدید یا مورد ضرب و شتم هم قرار بگیرید.

این بازیکن درباره شکایت از نفت مسجدسلیمان گفت: دو ماه است حکم محکومیت باشگاه را گرفتم، اما فدراسیون و شخص آقای نبی و دبیرکل مجوز باز شدن پنجره این تیم را بدون اینکه پول ما را بدهند، صادر کردند و جالب است وقتی هم به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کردم، دوستان خیلی محترمانه گفتند چک ضمانت یک‌ ماهه داده‌اند و می‌توانید بروید از طبقات بالا پیگیری کنید. یعنی دبیرکل و آقای نبی چک ضمانت بی‌فایده گرفته‌اند. چک ضمانت، حکایت جایگاه مدیرفنی (کشک) است؛ یعنی از یک گلوله برف، یک قطره‌اش به شما می‌رسد و در روز روشن حق‌خوری می‌کنند.

لطفی اضافه کرد: آقایان اگر قرار است برای رأی گرفتن یا خوش‌آمد برخی افراد یا هر مسئله دیگر پنجره تیم‌ها را باز کنید، پس چرا کمیته تعیین وضعیت درست کردید تا این همه کارمند و متخصص، تصمیم‌گیری داشته باشند و حقوق بگیرند؟ بنده خدا آقای نورشرق را هم سر کار گذاشتید و هر وقت خودم یا نماینده‌ام به فدراسیون می‌رویم، مسئولان مربوطه یا نیستند یا جواب نمی‌دهند.

او ادامه داد: نمی‌گویم زد و بند که فردا کمیته اخلاق من را نخواهد، اما این حمایت غیر قانونی برای بنده عجیب است. این مسئله برای من هم نیست و شخصا بیش از ۲۰ بازیکن و مربی را می‌شناسم که مثل من حکم قطعی گرفته‌اند و حتی پنجره باشگاه نفت مسجدسلیمان را بستند، اما چند سال است پول آنها پرداخت نمی‌شود و از سوی دیگر نفت هم خیلی راحت هر فصل بازیکن می‌گیرد و به ریش امثال ما می‌خندد. البته در اصل آقای دبیرکل و نبی به ریش ما می‌خندند!

این بازیکن تاکید کرد: من به همه توصیه می‌کنم از این به بعد به دادگاه بیرون از فدراسیون فوتبال شکایت کنند چون آقایان کوچک‌ترین ارزشی برای ما قائل نیستند و برای صندلی خودشان حق ما بازیکنان را مثل آب می‌خورند و اگر هم حرف بزنیم، به‌خاطر اینکه رانت نداریم و پشت ما کسی نیست، به راحتی سرمان را می‌برند. آقای ممبینی، شما زمان قضاوت کردن در دوران داوری هم این‌طور عدالت را اجرا می‌کردید؟ پس وای به حال فوتبال.

دیدگاه‌ها