کد خبر : 1896235 | 26 اسفند 1401 ساعت 15:45 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه سرمربی شجاع و کنعانی از شرایط تیمش

سرمربی الاهلی قطر معتقد است محرومیت و محدودیت بازیکنان باعث ناکامی این تیم در هفته‌های اخیر شده است.

گلایه سرمربی شجاع و کنعانی از شرایط تیمش

به گزارش ورزش سه، الاهلی قطر که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد، در دو بازی خود  شکست خورده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر حضور دارد. این تیم فردا برابر الوکره قرار می‌گیرد و به دنبال این است که با پیروزی در این دیدار، جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

نبویشا یوویچ، سرمربی الاهلی قطر، در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: بعد از شکست در دو دیدار اخیر، به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان‌مان، دوران سختی را پشت سر می‌گذاریم، اما با این حال، تهاجمی و جنگنده در مسابقات حاضر می‌شویم.

وی افزود: مقابل القطر با روحیه بالایی بازی کردیم و با وجود باخت خوب ظاهر شدیم. من به کاری که بازیکنان تعویضی انجام دادند افتخار می‌کنم.

سرمربی الاهلی درباره دیدار با الوکره عنوان کرد: الوکره رقیب متفاوتی است و از قابلیت‌های فنی و عناصر خوبی در همه خطوط برخوردار است اما انگیزه ما برای کسب پیروزی بالا است.

وی ادامه داد: من روی جنبه‌های منفی تمرکز نمی‌کنم و همیشه تلاش می‌کنم تا جنبه‌های فنی و بدنی بازیکنان را توسعه دهم تا بهترین اتفاق برای الاهلی رخ بدهد.

نبویشا در پایان تاکید کرد: به دنبال بهانه‌ای برای عدم پیروزی در دیدارهای گذشته نیستم، اما می‌خواهم همه بدانند که دست ما خالی است و گزینه‌های محدودی در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها