کد خبر : 1896247 | 26 اسفند 1401 ساعت 16:40 | 41.4K بازدید | 52 دیدگاه

دوران ملی کریستیانو ادامه دارد

پایان جنجال و گمانه‌زنی: رونالدو دعوت شد

روبرتو مارتینز نام کریستیانو را در اولین فهرست خود برای تیم ملی پرتغال قرار داد.

پایان جنجال و گمانه‌زنی: رونالدو دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال از مرحله انتخابی یورو 2024 در روزهای سوم و ششم فروردین دو بازی برابر لیختن‌اشتاین و لوکزامبورگ برگزار خواهد کرد. 

1789744

به همین منظور امروز روبرتو مارتینز، مربی جدید تیم ملی پرتغال، فهرست بازیکنان مدنظرش را اعلام کرد و نکته قابل توجه، حضور کریستیانو رونالدو در آن است. رونالدو پس از ناکامی پرتغال در جام جهانی اعلام کرد که قصد بازنشستگی ندارد و مارتینز نیز در مراسم معارفه خود گفته بود که همچنان روی رونالدو حساب می‌کند. رونالدو در 196 بازی توانسته 118 گل برای پرتغال به ثمر برساند.

1833152

فهرست پرتغال

دروازه‌بان‌ها: دیوگو کاستا، خوزه سا، روی پاتریسیو.

مدافعان: آنتونیو سیلوا، دانیلو پریرا، دیوگو لیته، گونچالو ایناسیو، ژوائو کانسلو، دیوگو دالوت، په په، نونو مندس، رافائل گِرِیرو، روبن دیاس.

هافبک‌ها: برونو فرناندز، ژوائو پالینیا، ژوائو ماریو، ماتئوس نونس، اوتاویو، روبن نِوِس، ویتینیا، برناردو سیلوا.

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، دیوگو ژوتا، گونچالو راموس، ژوائو فلیکس و رافائل لیائو.

1833164

مارتینز در نشست خبری امروز خود در مورد دعوت از رونالدو گفت: «من با همه بازیکنان پرتغال در جام جهانی 2022 صحبت کردم و این برایم مهم بود که بدانم همچنان به تیم ملی متعهد هستند یا خیر. رونالدو به من گفت که به بازی در تیم ملی ادامه می‌دهد و او بازیکنی بسیار متعهد است. ستاره‌ای با تجربه فراوان و شخصیت بالا که حضورش در تیم ملی بسیار مهم است. برای من سن رونالدو اهمیتی ندارد. او می‌تواند همچنان به ما بسیار کمک کند و تجربیاتش را به جوانان تیم منتقل کند. رونالدو روحیه برنده‌ای دارد و همین را به تیم نیز منتقل خواهد کرد.»

مارتینز ادامه داد: «دعوت از رونالدو اصلا سخت نبود. من به عنوان مربی باید بهترین تصمیمات را برای تیم بگیرم. در فوتبال مهم‌تر از هر چیزی رسیدن به پیروزی است و اینکه در مسیر پیشرفت قرار داشته باشیم. در دوران مربیگری‌ام بارها مجبور به اتخاذ تصمیماتی سخت شده‌ام. نگاه من به آینده است و باید به صلاح تیم تصمیماتی مهم بگیرم.»

دیدگاه‌ها