کد خبر : 1896332 | 27 اسفند 1401 ساعت 05:00 | 103.7K بازدید | 30 دیدگاه

انگیزه‌های امیری تمامی ندارند؛

کادوی تولد ۳۵ سالگی، دعوت به تیم ملی

وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.

کادوی تولد ۳۵ سالگی، دعوت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری یکی از موثرترین بازیکنان چندپسته فوتبال ایران به حساب می‌رود که در سال‌های اخیر در پرسپولیس و تیم ملی در پست‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وحید امیری در بهار ۱۴۰۱ دچار مصدومیت سختی از ناحیه کمر شد و ماه‌های بسیاری را به دلیل جراحی، دور از زمین فوتبال و مسابقات رسمی بود. با این حال امیری از هفته هفتم لیگ به بازی‌های پرسپولیس اضافه شد و با تصمیم کارلوس کی‌روش در لیست نهایی ایران برای جام جهانی قرار گرفت.

علی‌رغم تمام مسیر سختی که امیری برای رسیدن به شرایط بازی در جام جهانی طی کرده بود اما کی‌روش به او بازی نداد تا یکی از حسرت‌های فوتبالی این بازیکن در قطر ۲۰۲۲ شکل بگیرد.

وحید امیری در هفته‌های اخیر چهره موثری از خود در پرسپولیس نشان داده و در جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس مهره‌ای ثابت بوده است. امیری حالا با نظر امیر قلعه‌نویی به عنوان مسن‌ترین بازیکن به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است.

او متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۷ است و در نوروز پیش رو ۳۵ ساله می‌شود. با این وجود امیری همچنان خستگی ناپذیر و دونده تلاش می‌کند و داشتن یک بازیکن در خدمت تیم چون او می‌تواند برای هر تیمی برگ برنده باشد. امیری حالا با هدف بازی در جام ملت‌های آسیا پا به اردوی تیم ملی با سرمربی جدید خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها