کد خبر : 1896334 | 27 اسفند 1401 ساعت 06:00 | 63.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره محبوب قلعه‌نویی خارج از حساب اوست!

امید ابراهیمی بازیکنی است که اگر بدشانس نبود حالا پس از بازی در جام جهانی قطر برای شرکت در اردوی تحت هدایت قلعه‌نویی خود را آماده می‌کرد.

ستاره محبوب قلعه‌نویی خارج از حساب اوست!

به گزارش "ورزش سه"، درست در زمانی که امید ابراهیمی خیال می‌کرد همه چیز مطابق میلش پیش می‌رود، بدشانسی‌های پیاپی یقه‌اش را گرفت و اجازه نداد ۱۴۰۱ برای او شیرین شود.

امید ابراهیمی که پس از تلاش‌های بسیار دوباره به تیم ملی دعوت شده بود و به نظر می‌رسید یکی از مسافران جام جهانی باشد در یک بازی دوستانه پیش از جام جهانی دچار مصدومیت شد و نتوانست همراه با تیم ایران به قطر سفر کند.

امید ابراهیمی پس از دو ماه مصدومیت، امیدوار بود در لیگ ستارگان به فرم مطلوب بازگردد. این بازیکن اما دوباره دچار مصدومیت شد و اتفاقات تلخ برایش تکرار شد تا این بار از لیست الوکره دور شود.

این اتفاق سبب شده امید ابراهیمی علی‌رغم علاقه امیر قلعه‌نویی به سبک بازی او جایی در لیست جدید تیم ملی نداشته باشد و این بازیکن با تجربه نیز از پیراهن تیم ملی دور بماند. در نهایت باید دید در آینده چه وضعیتی برای این هافبک دفاعی توانمند پیش می‌آید همه این‌ها به شرایط فیزیکی و آمادگی امید مربوط خواهد شد.

دیدگاه‌ها