کد خبر : 1896347 | 27 اسفند 1401 ساعت 01:46 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

اوضاع تیم ساپینتو در ایران خوب نیست

تعطیلی تمرین استقلال روزنامه‌های پرتغالی را پُر کرد!

خبر امتناع بازیکنان استقلال از تمرین در روز پنج‌شنبه به نشریات پرتغالی رسید.

تعطیلی تمرین استقلال روزنامه‌های پرتغالی را پُر کرد!

به گزارش "ورزش سه" تعطیلی تمرین روز پنج‌شنبه آبی‌های تهران یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات هفته پایانی سال ۱۴۰۱ بود.

این موضوع با توجه به حضور ریکاردو ساپینتو پرتغالی در نشریات این کشور نیز بازتاب داشت تا جایی که سه رسانه معروف اوجوگو، ابولا و رکورد در پرتغال به این موضوع واکنش نشان دادند که در ادامه می‌بینید؛

روزنامه ابولا در این خصوص گفت: «باوجود نتایج مطلوبی که تیم تحت هدایت ساپینتو کسب کرده، اوضاع برای این مربی در استقلال ایران به دلایلی جز شرایط ورزشی، راحت نیست. این تیم پنجشنبه تصمیم گرفت در اعتراض به معوقات مالی و وعده‌های بی نتیجه مدیرانش تمرین نکند. طبق اعلام مطبوعات داخلی، باشگاه با دغدغه‌های مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.»

روزنامه رکورد نیز نوشت: «بازیکنان استقلال از هفته‌ها قبل به مدیریت باشگاه بابت عقب‌افتادگی در دریافت حقوق‌هایشان هشدار داده بودند اما به‌رغم قول مدیرعامل، هنوز دریافتی نداشته‌اند. مشخص نیست این اعتصاب طی روزهای پیش رو تداوم خواهد داشت یا نه. استقلال مشکلات مالی عدیده‌ای را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است از دولت کمک بگیرد. با این حال، اگر این مساعدت مالی برسد، طبق ادعای مطبوعات داخلی، برای پرداخت بدهی باشگاه به آندره استراماچونی، مربی‌ای است که در سال ۲۰۱۹ از استقلال جدا شد.»

روزنامه اوجوگو در مطلبی با عنوان «تیم ساپینتو از انجام تمرین امتناع کرد»، در مورد اوضاع این تیم نوشت: «استقلال تهران با سرمربیگری ساپینتو پرتغالی جلسه آخر تمرین خود را برگزار نکرد. اعضای این تیم از عقب‌افتادن پاداش‌ها و حقوق‌ها ناراضی هستند. مدیران باشگاه قبلاً قول پرداخت دستمزد عقب‌افتاده را داده بودند اما این مشکل هنوز مرتفع نشده و بازیکنان راهکار را تعطیلی تمرین روز پنجشنبه دیدند.»

دیدگاه‌ها