کد خبر : 1896366 | 27 اسفند 1401 ساعت 10:10 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

جمعه شیرین قرمزهای دبی با درخشش آبی‌ها مقابل العین؛

النصر نان یاران نوراللهی را در روغن زد

النصر امارات با پیروزی برابر العین مانع کم شدن اختلاف امتیاز این تیم با شباب الاهلی صدرنشین شد.

النصر نان یاران نوراللهی را در روغن زد

به گزارش ورزش سه، تیم النصر امارات روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم ادنوک لیگ میزبان العین بود و موفق شد با یک گل حریف خود را شکست بدهد تا به این ترتیب العین با 40 امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند و موفق به کم کردن فاصله امتیاز خود با شباب الاهلی نشود.

النصر یکی از بهترین بازی‌های خود در فصل جاری را ارائه داد و در طول بازی در برابر فشار زیادی که میزبان با حملات پی در پی وارد می‌کرد، مقاومت کرد. البته العین در دقیقه 36 با ضربه سفیان رحیمی به گل رسید اما داور به دلیل خطای هند، این گل را مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم العین سراسر حمله شد و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشت اما درخشش عبدالله التمیمی، دروازه‌بان النصر مانع گلزنی بازیکنان حریف شد. اما در نهایت بر خلاف روند بازی، تیم میهمان در دقیقه 75 توسط بازیکن تعویضی خود، عبدالله توره، به گل رسید و در ادامه هم موفق شد برابر مهاجمان النصر ایستادگی و این گل را حفظ کند تا با سه امتیاز این مسابقه از زمین خارج شود.

النصر با این پیروزی در رده دهم جدول قرار گرفت و در مقابل العین با از دست دادن سه امتیاز این مسابقه با پنج امتیاز اختلاف نسبت به شباب الاهلی، در رتبه دوم قرار گرفت و حتی در صورت پیروزی الوصل برابر اتحاد کلبا این رتبه را هم از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها