کد خبر : 1896403 | 27 اسفند 1401 ساعت 13:34 | 109.3K بازدید | 25 دیدگاه

مشهورترین زن دنیا هوادار ستاره آرسنال است!

دیدار هفته گذشته آرسنال و‌ ا‌سپورتینگ در لیگ اروپا یک مهمان ویژه داشت.

مشهورترین زن دنیا هوادار ستاره آرسنال است!

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها بعد از دو رقابت جذاب و مهیج در ضربات پنالتی کار را به اسپوتینگ لیسبون واگذار کردند تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باز مانده باشند. گابریل مارتینلی تنها بازیکنی بود که پنالتی خود را از دست داد و حذف آرسنال را رقم زد.

اما یک نکته مهم در رابطه با این بازی وجود داشت. جایی که کیم کارداشیان برای تماشای این بازی به استادیوم امارات آمده بود. این اینفلوئنسر و مدل مشهور جهانی با این اقدام خود تعجب خیلی‌ها را بر انگیخت.

این زن 42 ساله یک سری عکس در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌داد پسرش سنت وست را به امارات آورده است. سنت لباس خانگی آرسنال را پوشیده بود و نام ستاره زنان کیتی مک کیب در پشت آن بود.

جالب تر این که کارداشیان علاقه خود را به ستاره انگلیسی بوکایو ساکا نشان داد و از پنالتی  او فیلم گرفت و بعد از تبدیل شدن آن به گل او را تشویق کرد. بعد از این بوکایو ساکا در فیس تایم با پسر کیم کارداشیان تماس گرفت و با او صحبت کرد.

این تنها پنالتی‌‌ای بود که کارداشیان از او فیلم‌برداری کرد و برای ۳۴۸ میلیون فالوور اینستاگرامش پست گذاشت تا ببینند. باید دید که آیا کارداشیان در دیدار یکشنبه آرسنال با کریستال پالاس نیز در استادیوم حضور خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها