کد خبر : 1896434 | 27 اسفند 1401 ساعت 15:05 | 31.1K بازدید | 8 دیدگاه

استراماچونی: بازی اینتر و یوونتوس مساوی می‌شود

نظر طلبکار میلیاردی از استقلال درباره دربی ایتالیا

آندره‌آ استراماچونی اعتقاد دارد که تساوی، محتمل‌ترین نتیجه در دربی ایتالیا میان اینتر و یوونتوس است.

نظر طلبکار میلیاردی از استقلال درباره دربی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سری آ فردا شب شاهد دو دیدار فوق‌العاده حساس خواهد بود. ابتدا دربی دلاکاپیتاله میان تیم‌های پایتخت‌نشین رم و لاتزیو برگزار می‌شود و سپس اینتر و یوونتوس در دیدار معروف به دربی ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که این روزها مطالبات او به بزرگ‌ترین سوژه فوتبال ایران تبدیل شده و به عنوان مفسر شبکه معروف Dazn ایتالیا مشغول به کار است، در گفت‌وگو با روزنامه توتواسپورت، به صحبت درباره دربی میان اینتر و یوونتوس پرداخت. استراماچونی پیش از این سابقه هدایت نراتزوری را در کارنامه دارد. 

استراماچونی در حالی که بازی را آنالیز می‌کرد، گفت: دو موضوع برتر را در این مسابقه می‌بینم. از طرفی یک اینتر وجود دارد که صرف نظر از اینکه چه کسی بازی می‌کند، تلاش می‌کند تا دو مهاجم تیم در موقعیت تعیین کننده‌ای در خط حمله قرار بگیرند. 

او ادامه داد: از سوی دیگر، یووه وجود دارد که به طور فزاینده‌ای به دی ماریا وابسته است. یووه با دی ماریا و یووه بدون دی ماریا دو تیم با سطوح مختلف غیرقابل پیش‌بینی هستند. 

طلبکار میلیاردی استقلال درباره پیش‌بینی خود از این بازی این‌گونه توضیح داد: من فکر می‌کنم بازی بسیار تاکتیکی خواهد بود و ابتکار عمل در دستان اینتر است و من معتقدم که تساوی محتمل‌ترین نتیجه است. این را برای بی‌طرفی نمی‌گویم. این پیش‌بینی من به این دلیل که آن‌ها دو تیم هستند که دو نقطه قوت دارند: اینتر در بازی‌های خانگی و یوونتوس در همه جا.

دیدگاه‌ها