کد خبر : 1896450 | 27 اسفند 1401 ساعت 16:30 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

چند ماه بیشتر از چند سال برای مطهری (عکس)

حمید مطهری در اولین سال مربیگری روزهای بسیار سختی را تجربه کرد که شاید تصور نمی‌کرد.

چند ماه بیشتر از چند سال برای مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از چند سال دستیاری در بالاترین سطح لیگ برتر که در تیم‌های پیکان و پرسپولیس برای حمید مطهری اتفاق افتاد، این چهره که از مربیان نسل جدید فوتبال ایران به شمار می‌رود، سرانجام چالش جدیدی را در مسیر حرفه‌ای انتخاب کرد و کارش را به عنوان سرمربی از قائمشهر و تیم پرطرفدر نساجی آغاز کرد.

نساجی از چهار مسابقه ابتدایی فصل تنها موفق به کسب سه امتیاز با سه تساوی شد. در ادامه اما کسب چند پیروزی سبب شد تا موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی مستحکم شود، تا اهالی فوتبال نگاه ویژه‌تری به حمید مطهری در اولین سال مربیگری داشته باشند.

با این حال روزهای دشوارتری در انتظار حمید مطهری در اولین سال مربیگری بودند. 
قرمزپوشان که پس از چهار هفته ابتدایی توانسته بودند عملکرد خوبی داشته باشند، باور نمی‌کردند پس از هفته چهاردهم که مقابل تراکتور به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند، 9 هفته در حسرت پیروزی بمانند و در این بین تنها پیروزی در دو بازی جام حذفی التیام‌بخش آن‌ها باشد.

1833443

در این بازه فشار روی مطهری این‌قدر زیاد شد که او در کنفرانس خبری پس از مصاف برابر مس در کرمان که با باخت 2 بر یک تیمش تمام شد، تصمیم به کناره‌گیری گرفت، اما با عدم پذیرش این استعفا توسط رضا حدادیان بار دیگر به مسیر پرچالشی که ابتدای فصل انتخاب کرده بود، بازگشت.

روزهای پایانی سال 1401 هم برای مطهری خوب پیش نرفت و او با شکست یک بر صفر در اصفهان تیمش را به تعطیلات فرستاد. البته این مربی جوان در همان هفته‌های میانی نیم فصل اول این‌قدر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرد که خطر سقوط نساجی را تهدید نمی‌کند و در جام حذفی هم حضور در جمع هشت تیم نهایی امیدواری زیادی به تکرار موفقیت فصل گذشته ایجاد کرده است، اما این موفقیت‌ها هم سبب نشده تا سرمربی تازه وارد به دایره لیگ برتر، پیرتر از چندماه پیش که هدایت نساجی را برعهده گرفت، به نظر نیاید. مطهری در حال دست و پنجه نرم کردن با یکی از مهم‌ترین چالش‌های دوران حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی است که تمام تلاش خود را برای عبور از آن به کار گرفته است.

دیدگاه‌ها