کد خبر : 1896462 | 27 اسفند 1401 ساعت 18:48 | 24.8K بازدید | 46 دیدگاه

گزارش ال‌پائیس:

بارسا هیچ پاسخ قانع‌کننده‌‎ای برای دادستانی ندارد

مدیران باشگاه بارسلونا در پاسخ به اتهامات دادستانی هنوز نتوانسته‌اند توضیحات قانع کننده‌ای بدهند.

بارسا هیچ پاسخ قانع‌کننده‌‎ای برای دادستانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018 در مجموع 7.3 میلیون یورو به انریکز نگریرا پرداخت کرده بود تا از ناحیه داوری سود کند. به همین دلیل نهادهای مختلف از جمله فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید از بارسا شکایت کرده‌اند. این پرونده حساسیت‌های زیادی دارد و در اختیار کمیته ضد فساد قرار گرفته است.

1832279

هرچند انریک ماسیپ، نایب رئیس بارسا، اخیرا گفت که هنوز از سوی دادستانی برای ادای توضیحات دعوت نشده‌اند و نمی‌توانند هم در این مورد حرف بزنند؛ ولی ال‌پائیس به مدارکی دست یافته که نشان می‌دهد چند مدیر باشگاه تاکنون در مورد اتهامات وارد شده توضیح داده‌اند. طبق گزارش این نشریه، بارسلونا نتوانسته هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای به دادستانی بدهد.

هیچ قراردادی به صورت کتبی با شرکت نگریرا منعقد نشده و باشگاه از جزئیات رسمی شدن قرارداد نیز اطلاعی ندارد زیرا باید به سال 2001 برگردیم و افرادی که به مذاکره برای عقد قراردادها مأمور بودند، دیگر کارمند باشگاه نیستند. طبق یکی از اسناد موجود در تحقیقات قضایی، نمی‌توان تأیید کرد که چه کسی به نمایندگی از بارسلونا مسئول عقد قرارداد با شرکت نگریرا بوده است.

دیدگاه‌ها