کد خبر : 1896471 | 27 اسفند 1401 ساعت 20:11 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

فروش پنجاه‌هزار بلیت ناپولی - میلان در یک روز

ظرف تنها 24 ساعت، بیش از پنجاه هزار بلیت دیدار میان ناپولی و میلان به فروش رفته است.

فروش پنجاه‌هزار بلیت ناپولی - میلان در یک روز

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ایتالیایی میلان و ناپولی باید به مصاف هم بروند. قهرمان فصل قبل سری آ و صدرنشین کنونی و مدعی اصلی قهرمانی امسال، برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

نکته جالب این است که این 2 تیم ظرف هفده روز باید سه بار به مصاف هم بروند. دیدار برگشت میلان و ناپولی در سری آ، باید در تاریخ 13 فروردین در استادیوم دیه‌گو مارادونا برگزار شود. آنها سپس در تاریخ‌های 23 و 29 فروردین دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند.

حالا و در فاصله بیش از 2 هفته تا زمان برگزاری بازی نخست آنها در سری آ و ظرف تنها 24 ساعت، بیش از 50 هزار بلیت این مسابقه به فروش رفته است.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، احتمالا در این دیدار، رکورد پرتماشاگرترین دیدار ناپولی شکسته خواهد شد. در دیدار برابر آژاکس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که 52229 تماشاگر برای تماشای دیدار شاگردان اسپالتی به استادیوم آمده بودند.

انتظار می‌رود که برای مسابقه برگشت برابر میلان که 29 فروردین در استادیوم دیه‌گو مارادونا برگزار خواهد شد، استقبال چشمگیری از این بازی به عمل بیاید.

دیدگاه‌ها