کد خبر : 1896483 | 27 اسفند 1401 ساعت 20:59 | 166.3K بازدید | 101 دیدگاه

فشار روی هزار، خشم روی بی‌نهایت

ماجراهای عجیب و غریب فرهاد در دوری الامارات!

در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.

ماجراهای عجیب و غریب فرهاد در دوری الامارات!

به گزارش "ورزش سه"، هرقدر تقابل با تیم سابق برای فرهاد مجیدی خوب آغاز شد، اتفاقات عجیب و تصمیمات داوری باعث شد تا او خیلی زود و با دریافت کارت قرمز، راهی سکوهای استادیوم کلباء شده و برای دومین‌بار در این فصل، اخراج شود.

در دیداری از هفته بیستم ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء به مصاف الوصل رفت. شاگردان مجیدی خیلی زود و توسط برایان رامیرز در دقیقه سوم به گل رسیدند. اما اشتباه سلطان الزعبی در دقیقه 10، منجر به اعلام یک خطای پنالتی به سود الوصل شد. پنالتی‌ای که کمی سخت‌گیرانه به نظر می‌رسید.
با این وجود، عیسی الهوتی سنگربان کلباء توانست پنالتی فابیو دی لیما را به‌خوبی مهار کند؛ ولی احمد عیسی درویش، داور مسابقه در تصمیمی جنجال‌برانگیز، دستور داد تا این ضربه پنالتی تکرار شود. تصمیمی که با اعتراض شدید فرهاد مجیدی و کادر فنی ببرها همراه شد.

مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که در هنگام نواخته‌شدن ضربه پنالتی، بازیکنی از کلباء وارد محوطه جریمه نشده و پای الهوتی نیز روی خط قرار دارد. با این وجود، داور این پنالتی را تکرار کرد. فرهاد مجیدی نیز از طریق یک دستگاه تبلت، این پنالتی را مرور کرد و پس از اطمینان از این‌که خطایی از سوی شاگردانش رخ نداده، اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.

در لحظاتی که به نظر می‌رسید احمد عیسی درویش، داور برای بررسی صحنه به کنار زمین آمده تا از VAR کمک بگیرد، در کمال تعجب، او در دقیقه 16 مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم، فرهاد مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد. پنالتی تکرارشده نیز توسط لیما به گل تساوی تبدیل شد.
اینک به‌صورت تصویری اتفاقات جنجالی این بازی را با هم مرور می‌کنیم:

1833516
1833512

داستان از اینجا شروع شد؛ جایی که سلطان الزعبی پایش را جلوی پای علی صالح گذاشت و داور مسابقه نیز یک خطای پنالتی به سود الوصل اعلام کرد.

1833517

فابیو لیما این ضربه را روانه دروازه کلباء کرد که عیسی هوتی موفق به مهار آن شد؛ اما داور مسابقه دستور به تکرار آن داد.

1833513

فرهاد مجیدی ابتدا خوشحالی خود نسبت به مهار پنالتی را به نمایش گذاشت.

1833509

اما پس از چند ثانیه که متوجه شد داور پنالتی را تکرار داده است، به داور چهارم اعتراض کرد.

1833515

تصاویر آهسته نیز نشان می‌دهد که پای عیسی هوتی در هنگام ضربه پنالتی روی خط قرار دارد. اما احمد عیسی درویش، قاضی میدان تصمیم گرفت این پنالتی را تکرار کند.

1833503
1833504

مجیدی با این حرکات جالب، نشان داد که سر تیم او را با این تصمیمات داوری بریده‌اند.

1833505

در این لحظات، فرهاد مجیدی به‌همراه امیر مرتضایی، آنالیزور تیمش، مشغول بررسی صحنه از طریق یک دستگاه تبلت بودند. به نظر می‌رسد که آن‌ها از روی خط قرار داشتن پای گلر تیمشان مطمئن هستند و مرتضایی در اینجا در حال بررسی این موضوع است که آیا بازیکنان تیمش زودتر وارد محوطه جریمه شده‌اند یا خیر.

1833507

پس از این‌که مجیدی و مرتضایی اطمینان حاصل پیدا کردند که نه بازیکنی از تیمشان زوتر وارد محوطه شده و نه پای عیسی حوتی جلوتر از خط دروازه است، به سمت داور چهارم هجوم برده و اعتراض شدید خود را نشان دادند.

1833511

در لحظاتی که بینندگان تلویزیون احتمال می‌دادند که هر لحظه ممکن است احمد عیسی درویش، داور برای بررسی صحنه به سراغ کمک داور ویدئویی برود، او به کنار زمین آمد و در کمال تعجب، فرهاد مجیدی را با یک کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

1833510

مجیدی پس از اخراج سریعاً به سراغ داور چهارم رفت. به نظر می‌رسد او متعجب است که چرا تیم داوری، تکرار پنالتی را بررسی نکرده و از VAR کمک نگرفته است.

1833508

نیمکت‌نشینان کلباء تلاش زیادی کردند تا مجیدی را آرام کنند؛ ولی فرهاد قصد آرام‌شدن نداشت که البته حق با او بود.

1833514

در نهایت، مجیدی در میان اعتراضات شدیدش، راهی سکوها شد و الوصل نیز توانست توسط فابیو لیما، پنالتی تکرارشده را به گل تبدیل کند.

1833506

مجیدی این‌گونه در کنار شخصی که به نظر می‌رسد از مسئولین اتحاد کلباء است، اعتراضش به تصمیمات داوری را تکرار کرد و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد.

1833520

فرهاد مجیدی بدین‌صورت و از روی سکوهای استادیوم خانگی اتحاد کلباء، دیدار تیمش را دنبال می‌کرد.

دیدگاه‌ها