کد خبر : 1896498 | 27 اسفند 1401 ساعت 23:17 | 19.1K بازدید | 25 دیدگاه

سیتی 6-0 برنلی: در یک‌قدمی فینال

منچسترسیتی با پیروزی 6-0 مقابل برنلی، به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس رسید.

سیتی 6-0 برنلی: در یک‌قدمی فینال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا امشب در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس میزبان برنلی بودند و با گل‌های ارلینگ هالند (3 گل)، خولین آلوارز (دو گل) و کول پالمر، حریفشان را در هم کوبیدند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی با برتری سیتی آغاز شد، اما 32 دقیقه طول کشید تا این تیم به گل اول رسید. روی پاس در عمق خولین آلوارز بود که هالند صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
تنها سه دقیقه بعد هالند خود و تیمش را دوگله کرد. این بار روی حرکت فیل فودن از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بود که هالند از فاصله نزدیک کار را تمام کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل‌تر شد و چیزی نمانده بود که در وقت‌های اضافی، برنلی یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما خروج به‌موقع استفان اورتگا دروازه سیتی را نجات داد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

1833591

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 59 بود که به گل سوم رسید. ابتدا این فودن بود که بعد از حرکت از سمت چپ، با یک ضربه محکم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. اما توپ برگشتی به هالند رسید و او هم هت‌تریکش در این دیدار را کامل کرد.
سه دقیقه بعد خولین آلوارز گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. روی حرکت خوب کوین دی‌بروینه و پاس رو به عقب او، خولین آلوارز با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 68 کول پالمر اختلاف را به 5 گل افزایش داد. بعد از اینکه دروازه‌بان برنلی ضربه فودن را ناقص دفع کرد، پالمر روی توپ برگشتی توانست دروازه میهمان را باز کند.

1833592
اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 73، خولین آلوارز گل ششم سیتی را به ثمر رساند. این بار دی‌بروینه در نقش گل‌ساز ظاهر شد و آلوارز بعد از فریب دادن مدافع برنلی با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

1833593
در دقایق پایانی باز هم سیتی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت با همان شش گل، راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

دیدگاه‌ها