کد خبر : 1896509 | 28 اسفند 1401 ساعت 03:36 | 7.7K بازدید | 13 دیدگاه

آسمان آفتابی در کرمان با صلح سرمربی و مدیر

مس کرمان در شرایطی که طی دیدارهای اخیر خود در مسیر دستیابی به امتیازات بقا گام برداشته، اوضاع مناسبی را دنبال می‌کند.

آسمان آفتابی در کرمان با صلح سرمربی و مدیر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند فصل حضور در لیگ آزادگان، کرمانی‌ها کاملا برای بازگشت به لیگ برتر و جایی که در آن حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده بودند، بی‌تابی می‌کردند. اتفاق مهمی که در نهایت با رهبری فرزاد حسین‌خانی شکل گرفت و تیمی که با حمایت مدیریت برای صعود استارت زده بود، علی‌رغم تمام مشکلاتی که در هفته‌های پایانی دنبال می‌کرد، در نهایت به نتیجه بزرگ خود دست یافت و جشن صعود گرفت.

شروع فصل اما آن چیزی نبود که هواداران مس کرمان انتظار می‌کشیدند؛ اختلاف نظر بین مدیرعامل و سرمربی می‌توانست سقوطی زودهنگام برای مس کرمان شکل دهد و شرایط نیز به همین شکل پیش رفت. تا جایی که آنها همچنان در مسیر تیم‌های کاندیدای سقوط قرار گرفته‌اند. اما طی هفته‌های گذشته و با همراهی دو طرف و آشتی‌کنان فرزاد حسین‌خانی و محمد کهندل به عنوان سرمربی و مدیرعامل این باشگاه، آرامش به جمع بازیکنان تیم نیز بازگشته که ماحصل آن نمایشی دلپذیر و تهاجمی از سوی نارنجی‌پوشان بوده تا جایی که آنها علی‌رغم استحقاقی که برای کسب امتیازات کامل دیدارهای اخیر برخوردار بوده‌اند، با بدشانسی به تساوی‌ مقابل فولاد خوزستان و هوادار تهران رضایت‌ داده‌اند.

اکنون کرمانی‌ها راهی مرخصی شده‌اند تا خود را برای ماراتنی بزرگ آماده کنند؛ هواداران این تیم انتظار دارند بعد از تثبیت جایگاه این تیم برای دستیابی به امتیازات بقا، آنها با تیمی قدرتمندتر آماده فصل شوند. ترکیبی که با حمایت و همدلی بین مدیریت و کادرفنی، نشان داده که قادر خواهد بود همانند فصل گذشته اتفاق بزرگی را رقم بزند و باید دید برای فصل آتی چه برنامه‌ای را دنبال خواهند کرد.

مسی‌ها با صعود به لیگ برتر توانسته‌اند بودجه باشگاه را افزایش دهند و انتظار کادرفنی نیز این است که به واسطه عملکرد بازیکنانش که با صعود به لیگ برتر شرایط افزایش بودجه را شکل داده‌اند، توجه بیشتری معطوف به آنها شود و بتوانند با پشتوانه و برنامه‌ریزی ویژه‌ در فصل آتی جایگاهی در شأن نارنجی‌پوشان و هواداران این تیم را برای خود شکل دهند.

دیدگاه‌ها