کد خبر : 1896544 | 28 اسفند 1401 ساعت 09:17 | 57.3K بازدید | 18 دیدگاه

هشدار گواردیولا: هالند به زودی به مشکل می‌خورد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش‌بینی کرده است که ارلینگ هالند در آینده نزدیک با مشکلی جدی روبه‌رو خواهد شد.

هشدار گواردیولا: هالند به زودی به مشکل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، هالند در دو بازی اخیری که برای سیتی به میدان رفته موفق شده هشت گل به ثمر برساند که آماری باورنکردنی به حساب می‌آید. 

او پنج گل در دیدار برابر لاپیزیش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و پس از آن هم سه بار دروازه برنلی را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس باز کرد. 

با این حال، گواردیولا معتقد است که این درخشش خارق‌العاده مهاجم نروژی ممکن است به زودی و در آینده نه چندان دور برایش دردسرساز شود چون انتظارها را بالا خواهد بود. 

سرمربی سیتی پس از پایان بازی روز گذشته به خبرنگاران گفت: «این پسر در آینده مشکل خواهد داشت چون مردم از او انتظار دارند که هر بازی سه یا چهار گل بزند و این اتفاق رخ نخواهد داد و به همین دلیل شرایط برایش سخت می‌شود.»

1832409

او با ابراز رضایت از این ستاره تیمش اظهار داشت: «من او را می‌شناسم. چنین چیزهایی برایش اهمیت ندارد. در زندگی بسیار مثبت است، بسیار خوش‌بین است، هرگز گلایه نمی‌کند، همیشه به دنبال فرصت است، این که او توانسته هشت گل بزند باورنکردنی است. او تهدیدی عجیب در زمین است، همیشه از زندگی‌اش لذت می‌برد و این نکته بسیار مهمی است.»

هالند با سه گلی که شب گذشته به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش در تمامی رقابت‌ها را به عدد 42 رساند و این در حالی است که او تنها 37 بازی برای سیتی انجام داده است.

دیدگاه‌ها