کد خبر : 1896565 | 28 اسفند 1401 ساعت 11:30 | 9.9K بازدید | 10 دیدگاه

جای یک سری از بازیکنان خالی است؛

شکاری: قلعه‌نویی با هیچ‌کس تعارف ندارد

بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر معتقد است نفراتی شایسته حضور در تیم ملی بودند که دعوت نشدند.

شکاری: قلعه‌نویی با هیچ‌کس تعارف ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که جزو دعوت شده‌ها از سوی امیر قلعه‌نویی است، در زمان ورود به هتل المپیک برای اردوی تیم ملی گفت: خدا را شکر بالاخره بعد از چند سال تلاش، مزد زحماتم را گرفتم و به تیم ملی دعوت شدم.

او در خصوص اینکه عملکردش در لیگ برتر قابل توجه بود و اگر سرمربیان تیم ملی به لیگ نگاه می‌کردند باید هم می‌شد، عنوان کرد: این‌طور نیست چون بازیکنان خوب دیگری هم هستند که جای آن‌ها در اینجا خالی است، اما بالاخره صلاحدید کادر فنی تیم ملی بوده که ما را انتخاب کردند.

مهاجم گل‌گهر در مورد نمایش خوبی که در این تیم داشت و ملی‌پوش شد، ابراز کرد: فصل خوبی داشتم ولی معتقدم جای یک سری بازیکنان در اینجا خالی است.

شکاری پیرامون اینکه پس از چند سال سخت پیرامون حواشی انتقالش از ذوب‌آهن به روسیه و شرایط خوبی که در گل‌گهر دارد، گفت: وقتی به گل‌گهر آمدم، یک سال همراه این تیم تمرین کردم چون در دوران محرومیتم هیچ باشگاهی قبول نمی‌کرد در کنارشان تمرین کنم ولی باشگاه گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی پذیرفتند یک سال همراه این تیم تمرین کنم.

1460358

او اضافه کرد: مطمئن بودم تلاش‌هایم به نتیجه می‌رسد و خودم هم حدس می‌زدم دو سال زمان می‌برد تا در گل‌گهر نتیجه بگیرم و خدا را شکر در سومین فصل بهتر کار کردم ولی مسئله خاصی نیست و باید بیش از این تلاش کنم.

این بازیکن درباره کار با امیر قلعه‌نویی گفت: یک نکته شاخص برای آقای قلعه‌نویی این است که اصلا رودربایستی ندارد و تیم خودمان هم همین‌طور بود. یک زمان‌هایی من به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفتم ولی به‌خاطر اینکه خوب کار نکردم، دوباره تعویضم می‌کرد و شخصا از این اخلاق ایشان خیلی خوشم می‌آید. خدا را شکر آقای قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدند و به فدراسیون فوتبال برای این انتخاب تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها