کد خبر : 1896600 | 28 اسفند 1401 ساعت 13:52 | 21.2K بازدید | 27 دیدگاه

خشم نوکمپ علیه وینی: ستاره رئال از چیزی نمی‌ترسد!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، آماده است تا با جو وحشتناکی که علیه او در نوکمپ شکل خواهد گرفت مقابله کند.

خشم نوکمپ علیه وینی: ستاره رئال از چیزی نمی‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب به ورزشگاه نوکمپ خواهد رفت تا دیدار برگشت رقابت‌‎های لالیگای فصل جاری را برابر بارسلونا برگزار کند. 

شاگردان ژاوی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب در صدر جدول قرار دارند و همین باعث شده که رئال با تمام توان قدم به این بازی بگذارد تا بتواند این اختلاف امتیاز را کاهش دهد و همچنان در کورس قهرمانی بماند. 

وینیسیوس جونیور در این فصل با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده که تنها محدود به داخل زمین نبوده است. این بازیکن برزیلی هدف حملات شدید و بعضا توهین‌آمیز و نژادپرستانه از سوی تماشاگران تیم‌های مختلف در ورزشگاه‌های آن‌ها قرار گرفته است. 

1831328

این اتفاق باعث شده که او بارها تمرکزش را در زمین از دست بدهد و درگیر بازی روانی تماشاگران و بازیکنان حریف شود و نتواند درخشش همیشگی‌اش را تکرار کند. 

با این حال، روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که شرایط در بازی امشب فرق می‌کند. با این که پیش‌بینی می‌شود جو امشب نوکمپ یکی از خصمانه‌ترین جوها علیه رئال مادرید در چند فصل اخیر باشد اما این ستاره برزیلی برای رویایی با این شرایط کاملا آماده است. 

انتظار می‌رود که وینیسیوس در مرکز حملات خشمگینانه هواداران بارسا قرار داشته باشد اما این موضوع باعث نمی‌شود که او بترسد و فقط قصد دارد بهترین نمایش ممکن را برای تیمش ارائه کند و به دیگر هم‌تیمی‌هایش برای باز کردن دروازه بارسا کمک کند. 

دیدگاه‌ها