کد خبر : 1896624 | 28 اسفند 1401 ساعت 18:20 | 42.9K بازدید | 51 دیدگاه

ادن زندگی مرفهی دارد

کروس: برای وضعیت هازارد متأسف نیستم

تونی کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید صحبت کرد و گفت از شرایط او احساس تاسف نمی‌کند.

کروس: برای وضعیت هازارد متأسف نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی در تابستان 2019 به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو از چلسی به رئال پیوست و برای این انتقال بیش از 100 میلیون یورو نیز هزینه شد، ولی مصدومیت‌های متوالی هرگز به هازارد اجازه درخشش نداد. او وعده داده بود در فصل جاری جبران خواهد کرد، ولی با وجود دوری از مصدومیت، آخرین بازی او در لالیگا به سپتامبر برمی‌گردد و کاملا از ایده‌های کارلو آنچلوتی خارج شده است.

1833778

تونی کروس در مصاحبه با شبکه اِلِوِن بلژیک و در مورد هازارد گفت: «همدردی در فوتبال خوب نیست. من فکر نمی‌کنم ادن زندگی بدی داشته باشد. شما می‌توانید با افرادی که به‌وضوح روزهای بدتری را سپری می‌کنند، همدردی کنید. من هرگز برای وضعیت هیچ فوتبالیستی ناراحت نشده‌ام.»

1833779

هازارد ادامه داد: «البته هازارد مدت‌هاست که شرایط سختی در رئال دارد؛ با این حال معتقدم هر کسی تا حدودی مسئول شرایط خودش است. به همین دلیل فکر می‌کنم ترحم جایگاهی در فوتبال ندارد. من خیلی خوب ادن را می‌شناسم و باهم زیاد حرف می‌زنیم، ولی فقط برای افرادی که در فقر به سر می‌برند تأسف می‌خورم و واضح است که هازارد در زمره چنین افرادی قرار نمی‌گیرد.»

دیدگاه‌ها