کد خبر : 1896632 | 28 اسفند 1401 ساعت 19:45 | 9.7K بازدید | 13 دیدگاه

ناپولی تخت‌گاز به طرف قهرمانی می‌رود

ناپولی با پیروزی 4-0 در خانه تورینو، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک شد.

ناپولی تخت‌گاز به طرف قهرمانی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ هستند، امروز هم در خانه تورینو کار سختی نداشتند و با گل‌های ویکتور اوسیمن (دو گل)، خویچا کواراتسخلیا و تونگای اندومبله به یک پیروزی پرگل رسیدند تا با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، با 21 امتیاز برتری در صدر جدول جای بگیرند.
ناپلی‌ها در این دیدار تنها 9 دقیقه برای رسیدن به گل منتظر ماندند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه تورینو بود که اوسیمن با ضربه سر کار را تمام کرد.
این نتیجه تا دقیقه 35 پایدار بود تا اینکه خطای لینتی روی کواراتسخلیا، یک ضربه پنالتی نصیب ناپولی کرد. خود کواراتسخلیا پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

1833818
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، اوسیمن اختلاف را به سه گل افزایش داد. این بار روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال ماتیاس اولیورا روی تیر دورتر به اوسیمن رسید و او بار دیگر با ضربه سر دروازه تورینو را باز کرد.
بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید، اما این ناپولی بود که در دقیقه 68 به گل چهارم رسید. روی توپ‌ربایی خوب اوسیمن، این کواراتسخلیا بود که اندومبله در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه مطمئن، اختلاف را به چهار گل افزایش داد.
در دقایق باقی‌مانده باز این بازیکنان ناپولی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 4-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها