کد خبر : 1896652 | 28 اسفند 1401 ساعت 22:28 | 23K بازدید | 5 دیدگاه

پیروزی بزرگ ژاپی مقابل ناگلزمان؛

نبرد استراتژیست‌های خوش‌تیپ به نفع مرد اسپانیایی

ژابی آلونسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.

نبرد استراتژیست‌های خوش‌تیپ به نفع مرد اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بایرن در نیمه اول مسابقه در دقیقه ۲۲ بر خلاف جریان بازی توسط جاشوآ کیمیش به گل رسید این لورکوزن بود که روی دو تصمیم تایید شده توسط VAR، با اسکوئیل پالاسیوس دو بار دروازه بایرن را باز کرد و فاتح نبرد سنتی میان دو قدرت بزرگ فوتبال آلمان در طول تاریخ شد.

برای هواداران فوتبال ایران حضور سردار آزمون در این مسابقه اهمیت خاصی داشت اما آلانسو همانطور که قبلا هم گفته بود ترکیب تهاجمی خود را با نفرات دیگری آغاز کرد و ادامه داد و شرایط بازی هم طوری پیش رفت که ملی‌پوش گنبدی فوتبال ایران در این مسابقه در ترکیب بایر لورکوزن قرار نگیرد.

پالاسیوس ۲۴ ساله که از روی نقطه پنالتی دو گل به ثمر رساند بنا بر اعلام سایت‌های آماری به عنوان برترین بازیکن این میدان انتخاب شده و علاوه بر دبلش در طول بازی نیز نقش موثری در برد تیمش داشت.

پس از پایان بازی این دو سرمربی خوشتیپ یکدیگر را در آغوش کشیدند و ژابی آلونسو پس از آن برای برپایی جشن پیروزی به شاگردانش ملحق شد.

1833868

دیدگاه‌ها