کد خبر : 1896661 | 28 اسفند 1401 ساعت 23:18 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

پایان دربی جنجالی رم با دعوا و دو کارت قرمز (عکس)

آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دربی رم با اخراج یک بازیکن از هر دو تیم همراه بود.

پایان دربی جنجالی رم با دعوا و دو کارت قرمز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در حساس ترین بازی این هفته سری آ موفق شد همشهری خود آ.اس.رم را با یک گل شکست دهد. شاگردان مائوریتزیو ساری با این پیروزی 52 امتیازی شده و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند تا با حداکثر اندوخته ممکن این تقابل جنجالی را پشت سر بگذارند.

داویده ماسا، داور این دیدار، مطابق پیش بینی کار بسیار سختی برای کنترل جو پرتنشی  داشت که از ساعت ها پیش و در خارج از ورزشگاه شروع و به داخل مستطیل سبز نیز کشیده شده بود؛ او در طول 90 دقیقه 3 بار از کارت قرمز برای جریمه بازیکنان خاطی استفاده کرد.

1833897

ایبانیز، مدافع برزیلی رم، بعد از انجام دو خطای خشن در دقایق 8 و 32 دو کارت زرد از داور گرفته و اخراج شد و طی درگیری ها دقایق پایانی بازی که می رفت کنترل کار را از دست داور خارج کند، یک بازیکن از هر دو تیم اخراج شدند.

ماسا 7 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم اعلام کرد و در شرایطی که تلاش رم برای جبران حاصلی در پی نداشت و همه خود را برای شنیدن سوت پایان آماده کردخه بودند، یک جنجال بزرگ دیگر داخل زمین به وجود آمد.

1833898

 آخرین پرده از دربی رم درگیری و خشونتی بود که به اوج خود رسیده بود. شلوغی در این لحظات در بیشترین میزان خود قرار داشت و اعضای دو تیم از هر فرصتی برای زدن یکدیگر استفاده می کردند. در این میان از هر دو تیم یک نفر قربانی شدند. آدام ماروسیچ از لاتزیو و برایان کریستانته از رم دو اخراجی لحظه آخری این دیدار بودند که به خاطر رفتار خشونت آمیز جریمه شدند.

1833899
1833900

دیدگاه‌ها