کد خبر : 1896672 | 29 اسفند 1401 ساعت 00:14 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

با دبل مقابل کلن؛

ستاره دورتموند منتقدانش را ساکت کرد!

سباستین هالر که در هفته های اخیر خیلی مورد انتقاد قرار گرفته بود مقابل کلن دو گل برای دورتموند به ثمر رساند.

ستاره دورتموند منتقدانش را ساکت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر در برد بروسیا دورتموند مقابل کلن دو گل زد. پس از چند هفته، این مهاجم دوباره ویژگی های خود را نشان داد و منتقدانش را ساکت کرد.

این بازی آنقدر سریع بود که حس و حال یک بازی ویدیویی را به شما می‌داد. پاس ماریوس ولف و سپس توپ بین مارکو رویس و رافائل گوئریرو چرخید تا در نهایت به سباستین هالر برسد و گلزنی کند.

می‌توان گفت که مدت زمان زیادی طول کشید تا سباستین هالر بتواند دوباره به روند گلزنی بازگردد. بعد از مشکلاتی که برای او به وجود آمد این بازیکن عملکرد خوبی داشت و در فضا سازی فوق العاده ظاهر شد اما تا این مسابقه در گلزنی ناکام بود.

عملکرد این مهاجم ساحل عاجی در هفته‌های اخیر با انتقاداتی همراه شده بود. بازیکنی که نیم فصل اول را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داده بود اما به شکل شگفت‌آوری سریعاً بازگشت اما در ابتدا از نظر آمادگی جسمانی مشکل داشت.

هالر حالا با عملکردی که مقابل کلن از خود به نمایش گذاشت و مخصوصاً گل دومی که به ثمر رساند تمام منتقدانش را به سکوت دعوت کرد. سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند در این باره گفت: "یک مهاجم به واسطه گل‌هایی که به ثمر می رساند مورد قضاوت قرار می گیرد. هالر مقابل کلن دو بار گلزنی کرد و این موضوع به او روحیه می دهد. او حمایت کل باشگاه را احساس می‌کند و حتی بهتر هم خواهد شد."

خود هالر هم درباره بازگشت به روند گلزنی گفت: "گل نزدن اصلاً اتفاق آسانی نیست. البته که من باید صبور باشم. من سعی می‌کنم هر روز راهی برای کمک کردن به تیم پیدا کنم."

دیدگاه‌ها