کد خبر : 1896704 | 29 اسفند 1401 ساعت 02:51 | 38.7K بازدید | 12 دیدگاه

چرا هند نگرفتند: واکنش‌ها به ولاهوویچ و رابیو

کارشناسی تند و تیز داوری صحنه جنجالی دربی ایتالیا

تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.

کارشناسی تند و تیز  داوری صحنه جنجالی دربی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت، دربی بزرگ ایتالیا با جنجال بزرگی همراه بود. یوونتوس در شرایطی با تک گل کاستیچ از سد حریف سنتی خود گذشت که اینتری ها به شدت نسبت به تک گل این بازی معترض بوده و اعتقاد به خطای هند دارند.

صحنه مورد بحث نراتزوری، به چند ثانیه قبل از گل کاستیچ برمیگردد. جایی که آدرین رابیو با دست توپ را کنترل کرده و به ولاهوویچ می‌دهد. بیش از سه دقیقه، تیم داوری و اتاق VAR مشغول بررسی این صحنه بودند و در نهایت نیز گل مورد تأیید قرار گرفت.

1834047

آنگونه که گاتزتا دلو اسپورت نوشته، چون زاویه مناسبی برای لحظه برخورد توپ به دست رابیو وجود نداشته، تیم داوری تصمیم گرفته تا گل را مورد تأیید قرار دهد.

این صحنه با بازتاب های زیادی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:

* جیانکارلو ماروکی که در استودیوهای 'Sky Calcio Club' میهمان بود، در پایان بازی گفت: من برای اینکه بگویم خطای هند بوده یا نه، مشکل دارم. تیم داوری شروع به پردازش تصاویر کردند و تردیدهایی به وجود آمد. اگر بخواهم یک یورو شرط ببندم، به سختی می‌توانم بگویم که آیا خطای هند رخ داده است یا خیر.

* لوکا مارلی داور سابق ایتالیایی در گفتگو با شبکه Dazn ایتالیا: توپ به دست ولاهوویچ برخورد نکرد ولی درباره رابیو می‌تواند سوال برانگیز باشد. تصویر واضحی وجود ندارد که نشان دهد آیا توپ به دست او برخورد کرده است یا خیر.

1834038

 

* سیمونه تونیا خبرنگار توتو اسپورت در توییتر خود نوشت: بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که در سری آ، رابیو می‌تواند توپ را با بازوی خود کنترل کند؟

1834039

* انریکو واریاله روزنامه نگار ایتالیایی در توییتر خود نوشت: وقتی رابیو در زمین است، در بین 22 بازیکن حاضر در زمین، 3 بازیکن می‌توانند از دستان خود استفاده کنند: 2 دروازه بان و یک بازیکن فرانسوی از یووه.

1834040

* مارکو ماتراتزی بازیکن سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا نیز با انتشار یک استوری از لحظه برخورد توپ به دست رابیو نوشت: و بعد آنها تعجب می کنند که چرا...! آیا کور بودی و صحنه را ندیدی؟

1834041

* سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر نیز درباره این صحنه گفت: در موردش چیزی نمی توان گفت. به من می‌گویند عکسی وجود ندارد. من دست کم ۲۰ عکس دیده‌ام. برای من سخت است که در مورد بازی صحبت کنم. این گل غیر قابل قبول است. این چیزی که ما دیدیم خیلی عجیب بود.

* متئو دارمیان بازیکن اینتر نیز در پایان بازی گفت: من چیزی ندارم که بگویم، تصاویر واضح‌اند. آن صحنه کل بازی را تحت تاثیر خودش قرار داد. ولی ما هم مسئول هستیم و قطعا می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

1834042

* پاسکواله گوارو خبرنگار معروف اینتری نیز با تمسخر قرار دادن این موضوع که داوران صحنه واضحی از برخورد توپ به دست رابیو را پیدا نکرده اند، در توییتر خود نوشت: یک ماه پیش دی سیروو (مدیرعامل سری آ) از ارائه آفساید نیمه اتوماتیک با شکوه خبر داد، زیرا لیگ بیش از 1 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده بود تا دوربین های اضافی را نصب کند که کاملاً همه چیز را جمع آوری کند. می‌فهمید؟ همه چیز، همه چیز، همه چیز.

دیدگاه‌ها