کد خبر : 1896705 | 29 اسفند 1401 ساعت 03:04 | 13.3K بازدید | 17 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ آ. ا. ک برای قهرمانی؛

حاج‌صفی ۹۰ دقیقه‌ای آماده تیم ملی شد (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران حضور کامل در جریان تساوی تیمش مقابل پاناتینایکوس داشت.

حاج‌صفی ۹۰ دقیقه‌ای آماده تیم ملی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که مثل دیدارهای قبل احسان حاج‌صفی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و میلاد محمدی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در ورزشگاه آگیا سوفیا به مصاف پاناتینایکوس صدرنشین رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که هفته گذشته با شکست مقابل المپیاکوس فرصت صدرنشینی در سوپر لیگ یونان را از دست داده بودند، در دیدار یکشنبه شب امید زیادی به کسب برتری مقابل پاناتینایکوس و قرار گرفتن در رتبه اول جدول را داشتند، اما باز هم نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با توقف بدون گل خانگی مقابل پاناتینایکوس که سومین تساوی آن‌ها در این فصل بود، ۶۰ امتیازی و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان ماندند و نتوانستند فاصله دو امتیازی با حریف صدرنشین خود را کمتر کنند.

1834046

احسان حاج‌صفی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که در ۱۳ هفته گذشته سوپر لیگ یونان در ترکیب این تیم بود، مقابل پاناتینایکوس هم تا پایان مسابقه در زمین بود و بیست و یکمین بازی فصل خود در این رقابت‌ها را انجام داد و حالا باید آماده حضور در اردوی تیم ملی شود.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هنوز فرصت بازی پیدا نکرده، مقابل پاناتینایکوس شانس حضور در زمین را به دست نیاورد و برای سومین هفته پیاپی نیمکت‌نشین بود.

دیدگاه‌ها