کد خبر : 1896707 | 29 اسفند 1401 ساعت 03:08 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

رد پای یک لهستانی در شکست تلخ اینتر (عکس)

وویژک شزنی در جدال برابر اینتر نمایش خوبی را از خود نشان داد و یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.

رد پای یک لهستانی در شکست تلخ اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف اینتر در سری آ همچنان ادامه دارد. تیم سیمونه اینزاگی حالا سه دیدار از چهار مسابقه آخر خود در این پیکارها را واگذار کرده که شکست برابر یوونتوس در دربی ایتالیا، تلخ‌تر از دیگر مسابقات است که ردپای وویژک شزنی در این باخت دیده می‌شود.

سنگربان لهستانی یوونتوس که چند شب پیش در رقابت‌های لیگ اروپا برابر فرایبورگ دروازه‌اش را بسته نگه داشته باشد، در جوزپه مه آتزا نیز یک کلین شیت حیاتی و مهم را از خود به جای گذاشت تا یووه سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد.

شزنی در این مسابقه بارها با خروج های مطمئن خود، مانع از خلق موقعیت توسط بازیکنان اینتر شد. او سه سیو مهم در این مسابقه داشت که مهم‌ترین مورد آن، در دقیقه 18 و روی شوت فوق‌العاده محکم بارلا بود که از درون محوطه جریمه و پس از یک و دو با لوکاکو به دست آمد.

1834049
1834050
1834051

شزنی با تکیه بر خط دفاعی قدرتمند یوونتوس، در این بازی موقعیت و علی‌الخصوص در نیمه دوم موقعیت چندان خاصی به اینتر نداد تا بیانکونری با پیروزی در جدال بزرگ هفته، به کسب سهمیه اروپایی امیدوارتر باشد.

یوونتوس که پس از حکم دادگاه با کسر امتیاز مواجه شد، در این فصل توانست در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست دهد که شزنی در این مسابقات سهم عمده‌ای در موفقیت تیمش داشت.

1834052

او در پایان بازی به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش به سمت سکوی هواداران یوونتوس رفته و این‌گونه غلبه بر افعی‌های میلان را جشن گرفتند.

دیدگاه‌ها