کد خبر : 1896730 | 29 اسفند 1401 ساعت 09:57 | 37.1K بازدید | 7 دیدگاه

تکرار کابوس: ستاره یووه فقط 17 دقیقه در زمین ماند!

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، بار دیگر به دلیل مصدومیت مجبور به ترک ترکیب این تیم شد.

تکرار کابوس: ستاره یووه فقط 17 دقیقه در زمین ماند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف اینتر رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. 

شاگردان مکس آلگری با ارائه یک بازی خوب و حساب شده موفق شدند سه امتیاز مهم این بازی حساس را به دست آورند تا با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم، خودشان را بیش از پیش به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک کرده باشند. 

کیه‌زا در این بازی در ترکیب اصلی یووه قرار نداشت اما در دقیقه 66 و با تصمیم سرمربی این تیم جانشین ماتیاس سوله شد. با این حال، حضور او در میدان زیاد طول نکشید. 

در حالی که این بازیکن تنها فرصت کرده بود یک شوت به سمت دروازه اینتر بزند، ناگهان شروع به لنگ زدن در زمین کرد و مشخص بود که حتی نمی‌تواند به درستی بدود و همین باعث شد که آلگری مجبور به تعویض دوباره او شود. 

1834101

کیه‌زا در دقیقه 83 از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئاندرو پاردس داد تا بار دیگر کابوس یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تکرار شود و آن‌ها به شدت نگران وضعیت سلامتی این ستاره ایتالیایی باشند. 

گفته می‌شود که مشکل این بازیکن در زانوی راستش است. این در حالی است که او پیش از این در ژانویه 2022 به دلیل پارگی رباط صلیبی زانوی چپ عمل جراحی انجام داده است. 

حالا باید دید که آیا او در وقفه دیدارهای ملی ریسک حضور در تیم ملی کشورش را می‌پذیرد و در مسابقات انتخابی یورو 2024 برابر انگلیس و مالت به میدان خواهد رفت یا در خانه می‌ماند و مشغول استراحت می‌شود. 

دیدگاه‌ها