کد خبر : 1896732 | 29 اسفند 1401 ساعت 10:20 | 58.7K بازدید | 18 دیدگاه

پیام هالند به سرمربی‌ دورتموند: بالاخره این کار را کردم

ارلینگ هالند در دیدار مقابل لایپزیش موفق شد پنج گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند.

پیام هالند به سرمربی‌ دورتموند: بالاخره این کار را کردم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ارلینگ هالند موفق شد در ترکیب منچسترسیتی پنج گل مقابل لایپزیش به ثمر برساند. حالا ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند فاش کرده که ستاره نروژی بعد از این بازی به او پیامی ارسال کرده و گفته است: "بالاخره این کار را انجام دادم."

ماجرا از این قرار است که در سال 2020 هالند فرصت داشت چنین کاری را در ترکیب دورتموند نیز انجام بدهد. جایی که این تیم 5-2 هرتابرلین را شکست داد و هالند نیز چهار گل به ثمر رساند. شاید او می توانست در آن بازی پنجمین گل خود را هم بزند اما تعویض شد تا فرصت این کار را نداشته باشد.

ادین ترزیچ، که در آن مقطع به عنوان کمک مربی در دورتموند حضور داشت، گفت: "در آن زمان هالند از من پرسید که لطفاً مطمئن شو که اگر یک بار دیگر توانستم چهار گل به ثمر برسانم مربی این تصمیم را نمی‌گیرد که قبل از زدن گل پنجم من را تعویض کند."

ارلینگ هالند این روزها آماده‌ترین مهاجم دنیای فوتبال محسوب می‌شود و در جریان دیدار اخیر منچسترسیتی مقابل برنلی در لیگ برتر انگلیس نیز موفق شد سه گل به ثمر برساند. پپ گواردیولا امیدوار است این بازیکن به فرم خوب خود ادامه دهد تا بالاخره با منچسترسیتی قهرمان چمپیونزلیگ شود.

دیدگاه‌ها