کد خبر : 1896793 | 29 اسفند 1401 ساعت 20:31 | 61.3K بازدید | 22 دیدگاه

گلایه‌های صمد مرفاوی در تماس با ورزش سه

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد مصاحبه منتشره از سوی یک بازیکن نکاتی را مطرح کرد.

گلایه‌های صمد مرفاوی در تماس با ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز میلاد کر، یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهاراتی بسیار تند و باورنکردنی را علیه مجموعه تیم ملی جوانان مطرح کرد که با واکنش‌های زیادی در جامعه فوتبال مواجه شد و تاسف بسیاری را برانگیخت.

در همین خصوص صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران در رقابت‌های اخیر آسیایی نیز در تماس با "ورزش سه" در این باره صحبت‌هایی را انجام داد و نکاتی را مطرح کرد: من دوست ندارم درباره صحبت‌های هیچ بازیکنی واکنشی داشته باشم و تنها می‌خواستم از شما گلایه کنم که فضا را برای طرح این صحبت‌ها فراهم کردید که یک فوتبالیست 19 ساله به خودش اجازه بدهد که این حرف‌های دور از شأن و ادب یک ورزشکار را به زبان بیاورد.

وی همچنین گفت: من هیچ مشکلی با نقد از سوی جامعه فوتبال ندارم اما نباید این‌طور باشد که هرکسی به خودش اجازه بدهد چنین حرف‌هایی را بزند که کاملا دروغ است و به گواه مجموعه تیم، خلاف واقعیت است.

صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم استقلال در حالی گلایه‌های خود را با آرامش و رعایت موازین کامل به زبان آورد و "ورزش سه" نیز به احترام این چهره پیشکسوت فوتبال ایران، مصاحبه جنجالی مدافع تیم جوانان را از خروجی وبسایت خود حذف می‌کند.

دیدگاه‌ها