کد خبر : 1896942 | 01 فروردين 1402 ساعت 23:32 | 69.6K بازدید | 115 دیدگاه

از قهرمانی دست نکشیده‌ایم؛

پرسپولیس در پیام نوروزی کری خواند

باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نوروز را به هوادارانش تبریک گفت.

پرسپولیس در پیام نوروزی کری خواند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در پیام نوروزی خود خطاب به هواداران نوشته که این باشگاه «از افکار آرمان گرایانه و میل بی انتها به قهرمانی دست» نخواهد کشید تا به این شکل در نخستین روز سال 1402 عزم خود برای ادامه لیگ برتر را نشان دهد.

همچنین در این پیام باشگاه پرسپولیس با کنایه به حریفان نوشته که «سروری و سرمدی پرسپولیس‌مان نه از جام‌های پرشمارش بلکه از انبوه هوادارانش» است.

پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس را می‌خوانید:

در این‌جا، در باشگاه والا، بزرگ و مردمی پرسپولیس نیز همه بر آن هستیم، به یاری خداوند توانا، زیر سایه ائمه‌اطهار(ع) و با حمایت همیشگی و فداکارانه هواداران که نظیرشان را سراغ نداریم، با بهره‌گیری از تجربه‌ها و با تلاش و کوششی مضاعف در تمام بخش‌های مجموعه یکپارچه و متحد پرسپولیس، روزهای بهتر و شادتری را برای این باشگاه و هوادارانش رقم بزنیم.

ما از افکار آرمان‌گرایانه و میل بی‌انتها به قهرمانی دست نکشیده‌ایم و نمی‌کشیم هرچند در همان روزهای مداوم قهرمانی بارها با افتخار یادآور شدیم، سروری و سرمدی پرسپولیس‌مان نه از جام‌های پرشمارش بلکه از انبوه هوادارانش می‌آید.

ما در پرسپولیس از مدیران و کارکنان تا مربیان و بازیکنان سوگند یاد می‌کنیم با هر آن‌چه در توان داریم و با قدرتی که از اراده هواداران بر می‌آید در سال ۱۴۰۲ بیش از پیش در جهت نیل به خواسته ایشان چه در مسیر قهرمانی و چه در جهت مشکلات بر جای مانده از گذشته گام برداریم.

همچنین مراتب تقدیر و سپاس خود را از حمایت‌های هواداران و آن دسته از دست‌اندرکاران فوتبال که سعی در انجام درست امور و برقراری عدالت داشته‌اند اعلام می‌داریم. باشگاه پرسپولیس، این نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز، فارسی‌زبانان و به ویژه هواداران پرسپولیس تبریک و شاد باش می‌گوید.

دیدگاه‌ها