کد خبر : 1896945 | 02 فروردين 1402 ساعت 03:00 | 52.1K بازدید | 19 دیدگاه

لباس ملی بر تن زننده مهم‌ترین گل لیگ(عکس)

هافبک سپاهان پس از گلزنی در حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر به اردوی تیم ملی رفت.

لباس ملی بر تن زننده مهم‌ترین گل لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج و عملکرد فوق‌العاده سپاهان در این فصل و صدرنشینی آنها کاری کرده تا طلایی‌پوشان با داشتن ۶ بازیکن بیشترین سهم را بین تمام باشگاه‌ها در تیم ملی داشته باشند که یکی از آنها سید محمد کریمی، هافبک خلاق این تیم است که توانسته بار دیگر به اردها دعوت شود.

محمد کریمی که در گذشته هم تجربه دعوت به اردوهای تیم ملی را دارد، توانست بار دیگر با عملکرد درخشان خود در ترکیب سپاهان به این مهم برسد و این بار با نظر امیر قلعه‌نویی راهی اردو شود و با انگیزه خاصی در تمرینات شرکت کند.

1834468

کاپیتان سپاهان که در این فصل ۱۷ بار در لیگ برتر به میدان رفته و در خط میانی این تیم یکی از مهره‌های تاثیرگذار ژوزه مورایس به شمار می‌رود، در آخرین بازی سال ۱۴۰۱ برای تیمش که حساس‌ترین رقابت برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بود، توانست یک گل مردود و یک گل سالم در آخرین لحظه بازی بزند و منجر به شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شود تا این گل او را به تیم ملی برساند.

محمد کریمی که رقبای سرسخت و لژیونرهای آماده‌ای برای ر سیدن به ترکیب تیم ملی ایران دارد، امیدوار است نخستین بازی ملی خود را در دو دیدار تدارکاتی پیش رو مقابل روسیه و کنیا انجام بدهد و در سن ۲۶ سالگی این تجربه مهم را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها