کد خبر : 1896975 | 02 فروردين 1402 ساعت 10:16 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

ادرسون:

امیدوارم آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شود

ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی، امیدوار است کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو لقب گیرد.

امیدوارم آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شود

به گزارش "ورزش سه"، برخی شایعات حاکی از آن است که همکاری کارلو آنچلوتی و رئال مادرید در پایان این فصل تمام می شود. تیم ملی برزیل در جام جهانی نتایج چندان خوبی نگرفت و گرچه آن‌ها مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بودند، اما در نهایت سلسائو در مرحله یک چهارم مقابل کرواسی شکست خورده و با تورنمنت وداع کردند. بعد از پایان جام جهانی بود که تیته از تیم ملی برزیل جدا شد و هنوز گزینه جانشینی او معرفی نشده است. از کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از نامزدهای حضور روی نیمکت سلسائو نام برده شده و ادرسون ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد.

ادرسون گفت: "احتمال حضور کارلو آنچلوتی در رختکن تیم ملی برزیل؟ من این موضوع را با کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو در میان گذاشتم. آن‌ها به من گفتند که آنچلوتی یک سرمربی فوق‌العاده و استثنایی است، همه او را دوست دارند و کارلتو در طول سال‌های اخیر بسیار موفق است. در آینده نزدیک خواهیم دید که آیا او سرمربی برزیل می‌شود یا خیر. اخبار زیادی در این رابطه وجود دارد و من امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این موضوع روشن شود.

من با پپ گواردیولا در این مورد حرف زده و شوخی کردم، اما او گفت امکان ندارد فعلا سرمربی تیم ملی برزیل شود. پپ گواردیولا اخیراً برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و شانسی در این رابطه وجود ندارد. من منتظر معرفی سرمربی جدید هستم و گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، اما امیدوارم به زودی این خبر اعلام شود.

دیدگاه‌ها