کد خبر : 1896989 | 02 فروردين 1402 ساعت 12:37 | 33.5K بازدید | 24 دیدگاه

در قامت یک کاپیتان:

رونمایی از تغییر بزرگ برای کیلیان امباپه

تمرینات تیم ملی فرانسه با حضور کاپیتان جدید این تیم یعنی کیلیان امباپه آغاز شد.

رونمایی از تغییر بزرگ برای کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، شماره 10 تیم ملی فرانسه اولین تمرین خود را به عنوان کاپیتان این تیم، روز سه شنبه در مرکز ملی فوتبال کلرفونتین و در حضور 400 هوادار انجام داد. بازیکنان تیم ملی فرانسه با روحیه و لبخند در مقابل هواداران ظاهر شده و با آن‌ها عکس گرفتند. تیم ملی فرانسه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 مقابل هلند، این جمعه در ورزشگاه مملو از تماشاگر در خانه به میدان می‌رود و سپس در ایرلند و در روز دوشنبه 27 مارس بازی خواهد کرد. همه نگاه‌ها در این دو دیدار معطوف به کاپیتان کیلیان امباپه خواهد بود.

کاپیتان جدید فرانسه به جای هوگو لوریس، در اولین تمرین با روحیه‌ای خوب و در کنار شوآمنی و مایک مانیان وارد کمپ شد. امباپه به مدت نیم ساعت و بدون اینکه از کنار رفقای خود تکان بخورد، به هواداران امضا داد و با آن‌ها عکس گرفت. در ادامه نیز امباپه تمرین سبکی در کنار تئو هرناندز و آدرین رابیو داشت.

آنتوان گریزمان در ادامه تمرین در کنار امباپه در بازی ده به ده در زمین کوچک شده (با دروازه‌بانان) حضور پیدا کرده و عین حال ناامیدی خود را از انتخاب نشدن به عنوان کاپیتان را پنهان کرد. گریزمان در این تمرین سه گل به ثمر رساند که اولین گل روی پاس امباپه بود.

همچنین بنری با عبارت "تولدت مبارک" برای جشن تولد 32 سالگی در جایگاه تماشاگران برای گریزمان تعبیه شده بود: پایانی خوب و دلپذیر برای اولین روز تمرین، همراه با غروب زیبا و تشویق بی‌وقفه هواداران.

دیدگاه‌ها