کد خبر : 1897009 | 02 فروردين 1402 ساعت 14:15 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

تیک آف زیر تیر،

گلرهای تیم ملی و تنفس در ارتفاع دو متری

بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.

 گلرهای تیم ملی و تنفس در ارتفاع دو متری

به گزارش “ورزش سه” با تصمیم امیر قلعه‌نویی، بعد از چندین سال تمامی گلرهای دعوت شده به تیم ملی از لیگ برتر ایران هستند. آن هم ستاره‌هایی که بهترین آمار را در لیگ ثبت کرده‌اند و هر کدام جزو بهترین بازیکنان تیم‌های خود بوده‌اند.

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند به عنوان سه گلری که تجربه حضور در تیم ملی را دارند و حسین پورحمیدی که برای اولین مرتبه به بالاترین سطح فوتبال ایران دعوت شده تا تجربه‌ای جدید در دوران حرفه‌ای خود داشته باشد.

1834550

این ۴ دروازه‌بان تمرینات اخیر خود را زیر نظر دینکا آلین، مربی رومانیایی تراکتور انجام می‌دهند و برای جدال با روسیه و کنیا آماده می‌شوند. در تمرین روز گذشته، یکی از تمرین‌هایی که آلین برای شاگردانش در نظر گرفت، شوت‌های از را دور و سانتر از کناره‌ها بود. تمرینی که با پرش‌های بلند دروازه‌بان‌های حاضر در اردو همراه شد و آن‌ها مطمئن‌تر از همیشه، با پرواز بلند مالکیت توپ را روی هوا مال خود می‌کردند.

بدون شک با حضور بیرانوند، حسینی، نیازمند و پورحمیدی که هر کدام رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر هستند، امیر قلعه‌نویی کار بسیار سختی برای انتخاب شماره یک تیم ملی خواهد داشت و باید دید در نهایت به کدام از بازیکنان اعتماد می‌کند.

1834551

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها