کد خبر : 1897023 | 02 فروردين 1402 ساعت 15:54 | 13.8K بازدید | 9 دیدگاه

فیل فودن:

مغز هالند کمکش می‌کند که همیشه در جای درست باشد

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در ترکیب این تیم و جای‌گیری دقیق او مقابل دروازه تمجید کرد.

مغز هالند کمکش می‌کند که همیشه در جای درست باشد

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان گذشته به سیتی پیوست و بلافاصله به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد و رکوردهای بسیاری را در لیگ برتر به نام خودش ثبت کرد. 

او از ابتدای فصل تا به حال 37 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم انجام داده و موفق شده 42 گل برای این تیم به ثمر برساند تا نقش مهمی را در حضور این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان ایفا کرده باشد. 

فودن یکی از افرادی است که به جمع تحسین کنندگان این بازیکن پیوسته و معتقد است که خوش شانس بوده که توانسته بازی کنار این ستاره نروژی را تجربه کند. 

1834577

او در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «بازی کنار هالند برای من باعث افتخار است. نمی‌دانم او چطور این کارها را انجام می‌دهد. توپی که من به تیرک زدم، او آنجا بود تا از آن استفاده کند. به نظر می‌رسد که این بازیکن همیشه در جای درست قرار دارد، منتظر توپ است و کارهای ظریفی انجام می‌دهد که نتایج قابل توجهی دارد.»

این ستاره انگلیسی با اشاره به نقش مهم هالند در نتایج این فصل سیتی گفت: «مغز او طوری کار می‌کند که کمکش می‌کند همیشه برای زدن ضربه پایانی به توپ در جای درست قرار داشته باشد. بازی کردن در کنار چنین بازیکنی مزیت بسیار مهمی برای ماست چون وقتی بازی گره می‌خورد و نتیجه 0-0 است و شانس زیادی برای گلزنی ایجاد نمی‌شود، ما می‌توانیم برای باز کردن دروازه حریف روی او حساب کنیم و بازی با او واقعا لذت‌بخش است.»

دیدگاه‌ها