کد خبر : 1897028 | 02 فروردين 1402 ساعت 16:32 | 218.3K بازدید | 58 دیدگاه

آندرانیک تیموریان و چالشی جدید در فوتبال

انتخاب جذاب قلعه‌نویی برای دستیاری در تیم ملی

امیر قلعه‌نویی، انتخاب جذابی برای دستیاری خود در تیم ملی داشت؛ هافبک جنگنده و سابق ایران و باشگاه استقلال.

انتخاب جذاب قلعه‌نویی برای دستیاری در تیم ملی

به گزارش “ورزش سه” یک روز قبل از بازی با روسیه، امیر قلعه‌نویی تصمیم به تکمیل کادر فنی خود در تیم ملی گرفت و در این میان انتخابی جذاب برای پست دستیاری خود داشت.

آن‌گونه که بخش رسانه‌ای تیم ملی دقایقی پیش اعلام کرد: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عصر امروز از سوی امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی انتخاب شد.

آندرانیک تیموریان که در تیم ملی و باشگاه استقلال زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده است، حالا در نقش جدیدی کنار او فعالیت می‌کند و امیدوار است در چالشی که پیش رو دارد، تجربه‌ای تازه و البته موفق به دست آورد.

تیموریان با انجام ١٠١ بازی ملی یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال ایران است. او سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ و همچنین جام جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد. آند‌و که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران بوده است، تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس و لیگ ستارگان قطر را دارد اما حضور در تیم ملی به عنوان مربی، اولین تجربه جدی و مهم او در کسوت جدید به شمار می‌رود.

آندرانیک تیموریان پیش از شروع تمرین امروز از سوی سرمربی تیم ملی به بازیکنان معرفی شد و کار خود را به عنوان یکی از مربیان تیم ملی آغاز کرد تا در کنار سعید الهویی، قربان‌علی‌پور و دینکا آلین، جزو کمک‌های قلعه‌نویی برای جدال با روسیه و کنیا باشد.

1834583
1834584
1834585
1834586

دیدگاه‌ها