کد خبر : 1897094 | 03 فروردين 1402 ساعت 11:09 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

برای جلوگیری از درگیری و جنجال؛

ایتالیا- انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه

دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

ایتالیا- انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جام جهانی، فوتبال به شکل کامل درگیر رقابت‌های باشگاهی شده بود، اما حالا دوباره وقت تقابل تیم‌های ملی رسیده است. فیفادی ماه مارس که در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آن دو تیم ایتالیا و انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تکرار فینال جذاب یورو 2020 که در آن مسابقه آتزوری موفق شد در ومبلی انگلیس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تقابل بین دو تیم ایتالیا و انگلیس در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 است و قطعا از حساسیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود؛ قطعاً این بار نیز همین جو وجود خواهد داشت به خصوص اینکه بازی دو تیم قرار است در شهر ناپل و در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا برگزار شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده طی ساعات آینده 2400 هوادار انگلیسی برای تماشای بازی تیم ملی کشورشان مقابل ایتالیا به ناپل سفر خواهند کرد. روزهاست که ستاد فرماندهی پلیس ایتالیا با همکاران انگلیسی خود برای پیشگیری از درگیری‌های احتمالی تلاش می‌کند.

کلودیو پالومبا، بخش‌دار منطقه، گفت: "تبادل اطلاعات مفصلی بین ما و انگلیسی‌ها صورت گرفته است. ما برنامه‌ای برای تضمین امنیت آماده کرده‌ایم. تیم ملی برای اولین بار از سال 2013 به ناپل بازخواهد گشت و البته ما مشتاقانه منتظریم بتوانم یک روز ورزشی خوب داشته باشم."

دیدگاه‌ها