کد خبر : 1897105 | 03 فروردين 1402 ساعت 11:49 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش رئیس پورتو به شایعه جدایی کونسیسائو

رئیس باشگاه پورتو شایعات جدایی سرجیو کونسیسائو از این تیم را رد کرد.

واکنش رئیس پورتو به شایعه جدایی کونسیسائو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، قصد دارد از این تیم جدا شود. در همین راستا پینتو دا کاستا، رئیس پورتو، هنگام خروج از مرکز تمرینی با خبرنگاران در مورد اخباری که از جدایی احتمالی سرخیو کونسیسائو قبل از پایان فصل خبر می‌داد، صحبت کرد.

همچنین روز گذشته مدیران پورتو به چه شکل دسته‌جمعی در باشگاه حضور پیدا کردند که این موضوع شایعه جدایی کونسیسائو را افزایش داد. دا کاستا در این باره گفت: "مدیران همیشه در باشگاه حاضر هستند و این یک روز عادی در محل کار بود. او در حال تمرین با تیم است و من مثل همیشه با کونسیسائو صحبت کردم.

او با هیچ روزنامه‌ای صحبت نکرد و من هم همین‌طور. باید سوال کنید که چه کسی این اطلاعات را منتشر کرده است. ما در مورد چنین مسئله‌ای اصلا صحبت نکرده‌ایم. آیا من آرام هستم؟ من همیشه آرام هستم. روزنامه‌ها جنگ می‌خواهند، اما هنوز آن قدرت را ندارند که بخواهند من را از سرجیو کونسیسائو جدا کنند."

پینو دا کاستا در ادامه گفت: "ما یک پیوند دوستی داریم که از زمانی که او 16 ساله بود نشئت می‌گیرد. او تا سال 2024 قرارداد دارد، او می‌داند که باید به آن متعهد باشد و من از او می‌خواهم که به آن عمل کند. به هر حال، امیدوارم حضور او در پورتو از سال 2024 فراتر برود. تمدید؟ من می‌خواهم او 50 سال دیگر بماند."

دیدگاه‌ها