کد خبر : 1897122 | 03 فروردين 1402 ساعت 14:45 | 65.5K بازدید | 30 دیدگاه

پیام پدیده برزیلی به یونایتد: هنوز برای بارسا بازی نکردم

ویتور روکی، پدیده برزیلی، امیدهای منچستریونایتد و آرسنال را که مشتاق جذبش بودند بار دیگر زنده کرد.

پیام پدیده برزیلی به یونایتد: هنوز برای بارسا بازی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، روکی به یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال برزیل در چند ماه اخیر تبدیل شده و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است. 
انتظار می‌رود که این مهاجم 18 ساله به زودی و پس از درخشش در ترکیب اتلتیکو پارانائنزه به یکی از باشگاه‌های اروپایی ملحق شود، خصوصا که بند فسخی به مبلغ 65 میلیون دلار هم در قراردادش گنجانده شده است.
پیش از این بسیاری از رسانه‌های برزیلی و اسپانیایی خبر داده بودند که مدیران بارسلونا مذاکرات برای جذب او را آغاز کرده‌اند و مدعی اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند اما هنوز قراردادی بین دو طرف به امضا نرسیده است.
روکی در گفت‌وگو با روزنامه آ.اس درباره آینده‌اش اظهار داشت: «من در حال حاضر بیشتر از آینده روی زمان حال تمرکز دارم چون امروز برای من بسیار مهم‌تر از فرداست. سرنوشت من در دستان خداست، بنابراین همچنان با تواضع به کار و تلاشم ادامه می‌دهم.»

1834742

او با اشاره به اینکه هنوز تصمیمش را نگرفته گفت: «آینده من نتیجه کاری است که امروز انجام می‌دهم. سعی دارم روی اتفاقاتی که بیرون از زمین رخ می‌دهد تمرکز نکنم. هیچ باشگاهی نیست که آنجا را به دیگران ترجیح بدهم، بنابراین باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. فکر می‌کنم شرایط حال با پارانائنزه برایم مهم‌تر باشد.»
آرسنال و منچستریونایتد هم دو باشگاهی بودند که علاقه زیادی به این بازیکن داشتند اما به نظر می‌رسد که با توجه به مذاکرات نمایندگان او و این باشگاه برزیلی با بارسلونا ناامید شده بودند. این درحالی است که اظهارات روکی بار دیگر امید آنها را در تلاش برای جذب این بازیکن زنده کرده است. 
روکی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در کنار رافینیا، هم‌و‌طنش، در نوکمپ بازی کند گفت: «هنوز چیزی در این باره نمی‌دانم چون هنوز که برای بارسلونا به میدان نرفته‌ام.»

دیدگاه‌ها