کد خبر : 1897148 | 03 فروردين 1402 ساعت 18:54 | 43.5K بازدید | 25 دیدگاه

پروژه تمدید با ستاره‌ها روی میز زنوزی؛

آغاز نقل و انتقالات تابستانی برای تراکتور

باشگاه تراکتور پروژه تمدید قرارداد با بازیکنان موردنظر پاکو خمس را آغاز کرده است.

آغاز نقل و انتقالات تابستانی برای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روزهای سال 1401 باشگاه تراکتور از تمدید قرارداد چهارساله پاکو خمس خبر داد. این طولانی‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که حداقل تکلیف نیمکت سرخپوشان تبریزی برای فصل بیست و سوم را روشن کرده و باعث شده تا مسیر باشگاه برای سال جدید به نوعی مشخص باشد.

بعد از تمدید قرارداد با خمس، حالا سال برای محمدرضا زنوزی در حالی آغاز شده که او پروژه نقل و انتقالات تابستانی را روی میز خود می‌بیند. با توجه به اینکه این فصل تنها تیم قهرمان سهمیه آسیایی خواهد گرفت، بنابراین تفاوت رتبه تراکتور اهمیت چندانی نخواهد داشت و به همین دلیل، باشگاه تراکتور توان خود را برای آماده‌سازی تیم فصل آینده معطوف کرده است.

در دومین گام بعد از امضای قرارداد چهارساله با سرمربی، تراکتور در تلاش است تا تمدید قرارداد با بازیکنانی که موردنظر سرمربی اسپانیایی هستند را هرچه زودتر نهایی کند و در این بین سه نفر در مراحل اولیه مذاکرات شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد مشکلی برای تمدید قرارداد نداشته باشند.

البته خمس قصد دارد حداقل دو سهمیه خارجی خود را برای فصل جدید تغییر دهد و بازیکنانی بهتر را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. این با پیش فرض ادامه حضور ریکاردو آلوز در تراکتور است و طبیعتا اگر او قصد جدایی داشته باشد، تصمیمات خمس هم تغییر می‌کند.

با این حال باید منتظر روزهای بعدی ماند که حتی احتمال دارد تمدید قرارداد در همین روزها نهایی شود، اما ددلاین تمدید قراردادها نیز تا پایان همین فصل خواهد بود و زنوزی به مدیران باشگاه الزام کرده که اجازه ندهند بازیکنان به صورت آزاد راهی پنجره تابستانی شوند.

از شواهد اینطور برمی‌آید که زنوزی بودجه تراکتور را هم برای فصل آینده افزایش خواهد داد تا به این ترتیب تراکتور مدعی جدی لیگ بیست و سوم لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها