کد خبر : 1897166 | 03 فروردين 1402 ساعت 20:32 | 8.6K بازدید | 11 دیدگاه

تیم باکیفیتی هستیم

کومان: خوب می‌دانم چطور باید برابر فرانسه بازی کنیم

رونالد کومان با وجود غیبت چند بازیکن خوب هلند به دلیل مصدومیت و مسمومیت، اطمینان دارد که برابر فرانسه می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.

کومان: خوب می‌دانم چطور باید برابر فرانسه بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند فرداشب در اولین بازی دور انتخابی یورو 2024 میهمان فرانسه است ولی نمی‌تواند پنج بازیکن خود را به دلیل مسمومیت غذایی در اختیار داشته باشد. ماتیاس دی‌لیخت، کودی خاکپو، اِسون بوتمان، جویی فیرمان و بارت فربروخن بازیکنانی هستند که از اردو خارج شده‌اند.

1834779

رونالد کومان در نشست خبری این بازی و در مورد مسمومیت غذایی بازیکنانش گفت: «ساعت 7:10 صبح تیم پزشکی این خبر بد را به من داد. به سرعت دوش گرفتم و پایین رفتم. جویی فیرمان را دیدم که منتظر تاکسی است و چهار بازیکن دیگر قبلا رفته بودند. قطعا برای این پنج نفر متاسفم و نبودشان را حس خواهیم کرد. به سرعت تشکیل جلسه دادیم و تصمیم بر این شد که دو بازیکن و یک دروازه‌بان را دعوت کنم. قبلا 25 نفر بودیم و حالا 23 نفر. فکر می‌کنم در هر پست دو بازیکن خوب داریم و نیاز نبود بازیکن بیشتری دعوت شود.»

کومان ادامه داد: «شرایط بازیکنان مسموم را زیر نظر داریم و فعلا به نظر می‌رسد بازی با جبل‌الطارق را نیز از دست خواهند داد اما این 100 درصد نیست. در روزهای آتی وضعیتشان مشخص می‌شود. بیایید امیدوار باشیم.»

کومان در مورد بازی با فرانسه گفت: «من اطمینان دارم که می‌توانیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه لازم را بگیریم. متاسفانه دی‌یونگ را نیز در اختیار نداریم، ولی به جای او بازیکنی دیگر با خصوصیات متفاوت بازی خواهد کرد. خوشبختانه در هر پست بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و بعید می‌دانم غیبت بازیکنان مسموم و مصدوم، روی سبک بازی ما تاثیر خاصی داشته باشد. این اولین بازی ما در مقدماتی یورو 2024 است و باید قدرتمندانه شروع کنیم. ما دقیقا می‌دانیم چطور باید برابر فرانسه بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها