کد خبر : 1897193 | 03 فروردين 1402 ساعت 22:34 | 32.8K بازدید | 27 دیدگاه

بی‌دقتی علیه هت‌تریک طارمی مقابل روسیه!

مهدی طارمی در ثانیه‌های پایانی دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

بی‌دقتی علیه هت‌تریک طارمی مقابل روسیه!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 9 و باتجربه ایران که تک گل تیم ملی را از روی نقطه پنالتی روسیه به ثمر رسانده بود، در ثانیه‌های پایانی این دیدار می‌توانست دو گل دیگر بزند، اما با بی‌دقتی فرصت‌های عالی گلزنی را از دست داد تا نتواند عامل برد ایران در اولین بازی دوستانه با هدایت امیر قلعه‌نویی شود.

در اولین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم پاس عمقی پشت دفاع روس‌ها به محمد محبی رسید. این بازیکن تکنیکی بدون آنکه کنترل کند، با سینه توپ را برای مهدی طارمی کاشت تا او در فرصتی استثنایی قرار بگیرد.

ویدئو: 275796

در شرایطی که تصور می‌شد گل دوم ایران به روسیه زده شود، در کمال ناباوری طارمی این فرصت ایده آل را از دست داد و با اختلاف اندک توپ را از کنار دروازه به اوت زد.

یک دقیقه بعد طارمی بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی خوب شد، در حالی که بعید به نظر می‌رسید مهاجم گلزن پورتو چنین توپ‌هایی را از دست بدهد، اما باز هم نتوانست توپ را به تور دروازه بچسباند تا یک فرصت ایده آل دیگر هم هدر برود.

طارمی اگر این دو فرصت گلزنی را به ثمر می‌رساند، می‌توانست تعداد گل‌های خود مقابل روسیه را به سه برساند و هت‌تریک کند اما بی‌دقتی او مانع از این امر شد.

1834859
هیچ‌کس تصور نمی‌کرد طارمی فرصت طلب این موقعیت عالی گلزنی را ازدست بدهد؛ این اتفاق افتاد و یک دقیقه بعد هم فرصت دیگری برای مهاجم ایرانی پورتو هدر رفت.

دیدگاه‌ها