کد خبر : 1897309 | 04 فروردين 1402 ساعت 16:54 | 23.5K بازدید | 18 دیدگاه

مورد جالب حاج‌صفی از جام جهانی تا دیشب!(عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران در تمام مسابقات مهم باشگاهی و ملی طی سه ماه اخیر حضور ثابت داشته است.

مورد جالب حاج‌صفی از جام جهانی تا دیشب!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی در سه مسابقه جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس، ولز و آمریکا حضور ثابت در ترکیب تیم ملی ایران را تجربه کرد و همیشه جزو مهره‌های ثابت بود که این روند در تمام مسابقات باشگاهی نیز برای او ادامه پیدا کرد و کاپیتان ایران در دیدارهای سوپر لیگ یونان همواره جزو ۱۱ نفر بود و دیشب هم از ابتدا برابر روسیه به زمین رفت.

حاج‌صفی پس از جام جهانی، در سه مسابقه مهم جام حذفی و ۱۴ بازی سوپر لیگ یونان همواره در ترکیب آ. ا. ک آتن حضور داشت و همین روند را دیشب هم برابر روسیه تجربه کرد که توانست در حضور ۸۷ دقیقه‌ای خود در این دیدار تدارکاتی نمایش کم‌اشتباهی در خط دفاعی داشته باشد و با ارسال‌های خود نیز موقعیت‌سازی کند.

1835141

کاپیتان تیم ملی که دوباره به پُست تخصصی خود برگشته و به‌عنوان مدافع چپ مقابل روسیه به زمین رفته بود، بدون اینکه خطایی در این دیدار انجام بدهد، دو بازپس‌گیری دوپ، دو تکل موفق، یک دریبل، دو پیروزی در پنج دوئل زمینی  و ۳۲ پاس صحیح با دقت ۹۴ درصدی داشت و همچنین سه پاس کلیدی ثبت کرد.

حاج‌صفی در نیمه اول دیدار مقابل روسیه نیز تمام ضربات آزاد و کرنر را زد که سه سانتر از پنج ارسال او به بازیکنان خودی رسید و می‌توانست تبدیل به موقعیت خطرناک شود و در کنار آن هم یک شوت به سمت دروازه روسیه زد تا نشان دهد هنوز یک بازیکن آماده و سرحال برای تیم ملی ایران به حساب می‌آید.

1835142

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها