کد خبر : 1897316 | 04 فروردين 1402 ساعت 17:40 | 34.1K بازدید | 43 دیدگاه

درهای باشگاه به روی او باز است

لاپورتا: باید راهی برای برگرداندن مسی پیدا کنم

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در مصاحبه جدید خود بار دیگر از تمایلش برای برگرداندن لیونل مسی به بارسا حرف زد.

لاپورتا: باید راهی برای برگرداندن مسی پیدا کنم

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لیونل مسی با پی اس جی کمتر از پنج ماه دیگر باقیمانده و دور اول مذاکرات برای تمدید قرارداد او به نتیجه نرسید. منابع مختلف خبر داده‌اند که مسی تمایلی برای ادامه کار در پی اس جی ندارد و به فکر جدایی در پایان فصل است. دیشب ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که بارسلونا اولویت لیونل مسی است و احتمال بازگشت او 50 درصد است. در همین رابطه امروز سرخیو آگوئرو نیز در کانال توییچ خود ادعا کرد اگر خوان لاپورتا، قدمی رو به جلو بردارد، مسی از بازگشت استقبال می کند.

1806316

امروز مصاحبه ای جدید از لاپورتا در اسپورت منتشر شد که او در آن بار دیگر در مورد بازگشت مسی حرف زده است. تاریخ مصاحبه اواخر فوریه بوده ولی امروز منتشر شده است.

لاپورتا در پاسخ به سوالی در مورد مسی می گوید: «باید بسیار در حرف زدن احتیاط کنم چون مسی هنوز بازیکن پی اس جی است. من برای مسی و باشگاهش احترام قائلم. متاسفانه وقتی من به ریاست باشگاه انتخاب شدم، ارثیه بدی به من رسیده بود و باشگاه از لحاظ مالی ویرانه‌ای بیش نبود. در آن مقطع چاره‌ای جز قطع همکاری با مسی وجود نداشت و در غیر این صورت نمی توانستیم حتی دستمزد کارکنان باشگاه را پرداخت کنیم.»

1802234

لاپورتا ادامه داد: «لئو می داند که بارسلونا خانه او است و درهای باشگاه همیشه به روی او باز هستند. من حالا باید راهی برای بهتر کردن رابطه خراب شده مسی و بارسلونا پیدا کنم و به نحوی او را برگردانم. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها