کد خبر : 1897338 | 04 فروردين 1402 ساعت 21:59 | 24.1K بازدید | 11 دیدگاه

اخباری برگشت، مرادیان ادامه می‌دهد؛

رقابت جانانه در تراکتور برای اولین بازی سال (عکس)

با بازگشت محمدرضا اخباری، رقابت بین گلرهای تراکتور از سر گرفته می‌شود.

رقابت جانانه در تراکتور برای اولین بازی سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تراکتور در حالی برگزار شد که در غیاب دینکا آلین که به تیم ملی رفته، داوود فعال، مربی گلرهای شاغل در استان تبریز به تمرین تراکترو اضافه شد تا با دروازه‌بان‌های این تیم کار کند. داوود فعال سابقه عضویت در کادرفنی ماشین‌سازی را دارد و حالا با حضور دینکا در تیم‌ملی، در زمان فیفادی به تمرینات تراکتور خواهد رفت.

نکته مهم اینکه محمدرضا اخباری نیز به صورت کامل در تمرین امروز حضور داشت تا بعد از مصدومیت در آستانه بازی پرسپولیس، آمادگی خود را برای بازگشت به قفس توری سرخپوشان تبریزی نشان دهد. اخباری البته در روزهای گذشته نیز راهی ورزشگاه بنیان دیزل شده بود تا تمرینات انفرادی را داشته باشد.

در غیاب محمدرضا اخباری، احسان مرادیان خرید جدید تیم تراکتور در دو بازی در درون دروازه تی‌تی‌ها ایستاد. او در بازی پرسپولیس عملکرد چندان خوبی نداشت و سه گل دریافت کرد اما شاید بتوان گفت که تنها روی یک گل (گل اول عمری) اشتباه کرد و دروازه خود را باز شده دید.

1835199

با این حال اتفاق عجیب تر در بازی با مس رفسنجان رخ داد که هادی محمدی با ناهماهنگی توپ را به سمت چارچوب پاس داد و مرادیان که برای گرفتن توپ به کنار دروازه رفته بود، ناگهان دروازه خود را باز شده دید.

بعد از این گل که منجر به شکست تراکتور شد، هجمه و اعتراض زیادی به مرادیان وارد شد اما نکته مهم اینکه هادی محمدی اشتباه خود را پذیرفت و بعد از بازی گفت که در این گل او مقصر بوده که توپ را به چارچوب پاس داده است.

اما حالا بعد از این دو گل، دو دروازه‌بان تراکتور شش روز فرصت دارند تا خود را به کادرفنی نشان دهند و برای بازی حساس نفت مسجدسلیمان انتخاب شوند.

اخباری این فصل 10 کلین شیت داشته و عملکرد قابل قبولی را ثبت کرده و مرادیان نیز باتجربه حضور فیکس در فولاد، رقیبی بسیار مناسب برای او محسوب می‌شود؛ ترکیبی که شاید با هماهنگی، اعتماد به نفس و عملکرد بهتر برای فصل آینده دروازه تراکتور را بیمه کنند.

1835198

دیدگاه‌ها