کد خبر : 1897361 | 05 فروردين 1402 ساعت 05:00 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

بازی دوستانه بود باید حمله می‌کردند

پتروویچ: روسیه بلد نیست جذاب بازی کند

پتروویچ، سرمربی روسی سابق عراق که از تیم ملی ایران شناخت دارد از سبک بازی روسیه انتقاد کرد.

پتروویچ: روسیه بلد نیست جذاب بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ژلیکو پتروویچ سرمربی سابق باشگاه آنژی روسیه و تیم ملی عراق در مورد تساوی یک بر یک روسیه و ایران در دیداری دوستانه صحبت کرد. این چهارمین دیدار تیم والری کارپین پس از محرومیت از مسابقات بین‌المللی در مارس 2022 بود.

این کارشناس و مربی در خصوص بازی گفت: تیم ملی روسیه باید مسابقه بدهد، در حال حاضر این بسیار مهم است. اما من نمی‌فهمم یک فوتبالیست وقتی با لباس تیم ملی کشورش به زمین می‌رود، حتی اگر بازی دوستانه باشد، نمی‌تواند 100 درصد خود را نگذارد. این با ذهنیت من جور در نمی‌آید چرا که ما همیشه برای جنگیدن برای روسیه به زمین می‌رفتیم.

او در ادامه انتقادش به روسیه افزود: آمار ضربه‌های روسیه بد است، اما باید بدانید که ایران در بازی خانگی حریف نسبتاً سختی است. من دو بار با تیم ملی عراق مقابل آن‌ها بازی کردم و می‌دانم در مورد چه تیمی صحبت می‌کنم. اما سطح تیم روسیه به گونه‌ای است که نتیجه باید متفاوت باشد. علاوه بر این، این یک بازی دوستانه است. چرا فوتبالی را که برای بیننده جذاب باشد نشان نمی‌دهیم؟ این یک مسابقه مقدماتی جام جهانی نیست که گاهی اوقات مجبور باشیم از تاکتیک‌های دفاعی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها