کد خبر : 1897396 | 05 فروردين 1402 ساعت 11:08 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم روسیه من را ناامید کرد

ایگناتیف: جلوی ایران فقط به عقب می‌دویدیم

سرمربی سابق روسیه معتقد است این تیم مقابل ایران خیلی جنگجویانه بازی نکرده است.

ایگناتیف: جلوی ایران فقط به عقب می‌دویدیم

به گزارش "ورزش سه"، بوریس ایگناتیف، سرمربی سابق تیم ملی روسیه برداشت‌های خود از دیدار دوستانه ایران و روسیه را بیان کرد. یادآوری می‌کنیم که این بازی دو روز پیش در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که در طول بازی، ایران نسبت به حریف خود برتر بود، اما نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

ایگناتیف در تحلیل این بازی گفت: "نکته اصلی گم شده این بود که من انتظار  جنگجویی و هیجان بیشتری را از تیم داشتم. انتظار داشتم تیم ما سعی کند تا جایی که ممکن است دور از دروازه‌مان بازی کند، فشار بیاورد، به حریف فضا ندهیم و فرصت ساخت بازی ترکیبی را از آن‌ها بگیریم. ولی این اتفاق نیفتاد. مشخص است که تیم پتانسیل بالایی دارد، زیرا 25 دقیقه ابتدایی بازی برابر بود و همه آنچه را که می‌گویم تا حدودی نشان دادیم."

سرمربی سابق روسیه در ادامه گفت: "پس از پنالتی آنتون میرانچوک، تیم روسیه از مدل خود فاصله گرفت و به شکلی کاملا متفاوت شروع به بازی کرد. ما به حریف فضا و زمان دادیم و آن‌ها شروع به استفاده از این فرصت‌ها کردند. ما مدام به عقب می دویدیم و سعی نمی‌کردیم هنگام تصاحب توپ، حریف را دچار اشتباه کنیم. این ناامیدی اصلی است، زیرا ما همه این‌ها را در عملکرد تیم خود دیدیم. من دوست دارم همه چیز به حالت عادی برگردد."

دیدگاه‌ها