کد خبر : 1897416 | 05 فروردين 1402 ساعت 12:56 | 18.2K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی تیم ملی راهکار داد

خنده‌های تلخ جلالی، بیشتر تلاش کنید

بدون شک یکی از گزینه‌های خوب به بهانه جوان‌سازی تیم ملی برای جناح چپ خط دفاعی می‌تواند ابوالفضل جلالی باشد.

خنده‌های تلخ جلالی، بیشتر تلاش کنید

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن داشت و با وجود اینکه در ترکیب ثابت استقلال به میدان نمی‌رفت، از وی دعوت کرد و در نهایت ابوالفضل جلالی با حضور در لیست نهایی تیم ملی به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملی تجربه بازی در برابر آمریکا را به دست آورد. دقایق کوتاه حضور وی در این بازی و نمایش خوبی که داشت، پیش‌بینی می‌شد در بازگشت به ایران موجب تغییر وضعیت وی در تیم استقلال شود، اما این چنین نشد و در لیست نخست امیر قلعه‌نویی یکی از خط خورده‌های بزرگ، جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 بود.

با وجود این اتفاق تلخ آن‌طور که از تصاویر تمرینات استقلال پیداست، ابوالفضل جلالی روحیه خود را حفظ کرده و تلاش می‌کند ابتدا به ترکیب ثابت استقلال راه پیدا کند و در ادامه یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کند و در نهایت یکی از بازیکنان برگزیده امیر قلعه‌نویی برای جام ملت‌های آسیا باشد. از تیم استقلال مهدی قایدی هم می‌توانست، یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد که امیر قلعه‌نویی در مورد وی اعلام کرد، در صورت تلاش بیشتر می‌تواند به اردوهای بعدی تیم ملی راه پیدا کند. بهترین راه برای بازگشت حفظ روحیه و ادامه مبارزه است و به طور حتم لیست نهایی امیر قلعه‌نویی با لیست اولیه‌ای که وی اعلام کرد، تغییرات زیادی خواهد داشت و در نهایت بازیکنی برنده است که به مبارزه و تغییر وضعیت خود ادامه دهد.

1835361

ابوالفضل جلالی در بازی‌های این فصل و در هفته‌های اخیر هر گاه به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب تیم استقلال اضافه شده، دست به یک کار بزرگ زده و به نظر می‌رسد، دوری وی از لیست تیم ملی به این خاطر بود که در دو سه بازی آخر از سوی ریکاردو ساپینتو به بازی گرفته نشد که این وضعیت نمی‌تواند همیشگی باشد. سرمربی پرتغالی اگر در ادامه مسیر روی این بازیکن به عنوان مهره اصلی حساب باز نکند، به طور حتم به عنوان مهره جایگزین او را به  ترکیب تیم اضافه خواهد کرد و جالب اینکه ریکاردو ساپینتو اعتقاد عجیبی به تعویضی‌های خود دارد و این فصل در بسیاری از بازی‌ها سرنوشت تیم استقلال بعد از ورود بازیکنان ذخیره به ترکیب تیم تغییر کرده است.

مصاف با ذوب آهن می‌تواند یک شروع دوباره برای ابوالفضل جلالی باشد. برای حضور تاثیر گذار در ترکیب استقلال و اینکه بار دیگر به لیست تیم ملی نزدیک شود. گفته‌های امیر قلعه‌نویی در مورد مهدی قایدی می‌تواند الگوی همه خوب‌هایی باشد که در لیست اول تیم ملی از سوی این سرمربی جای نگرفتند.

دیدگاه‌ها